Hvis du er god til at teste og har lyst til det, er det vel ikke en diskvalifikation at din stavning ikke er på toppen. Stavekontrollen fanger det meste, og så er der så vidt jeg ved altid en korrekturlæser koblet på artiklerne.
Det er meget forskelligt, du bliver ikke "tvunget" til at teste noget 🙂 , som regel spørger den ansvarlige om du har tid til at tage en test af eks. et kabinet, har du det så bliver det sendt til dig sammen med en deadline til hvornår det skal være færdig.
Mener det er 14 dage de plejer at have fra du får en enhed til den skal være færdig.
#20 - lyder yderst spændende... Jeg vil helt sikkert ansøge efter jul, da jeg lige står klar til en hus ombygning... En sjov mulighed for at få prøvet lidt af det hele...;)
Hmm, gfx tester, det kunne da eneligt være meget sjovt at prøve.
kunne godt ske jeg skulle overveje det ,da jeg alligevel har ekstra tid pt. siden min ulykke kommer man jo lidt mindre ud med et ben der er ved at heale.
Det er trods alt ikke værre end at det er tilladt at prøve det 🙂 Finder du så ud af det ikke er noget for dig er der ikke sket nogen skade andet end at du er blevet en oplevelse rigere 😉