Jeg har læst side op og side ned af anmeldelser på stort set alt nyt hardware, og ud fra en hurtig søgning på edbpriser, viser sig at gtx 660 (ikke TI versionen) er det kort som yder bedst i forhold til pris, jeg er personligt mest til AMD kort, men skulle jeg købe idag så havde jeg valgt gtx 660, jeg havde valgt I3 dual core 3240 mener jeg den hedder til en budget gamer, den er både mere effektiv (hurtigere) end diverse AMD FX processere, 8 GB ram er billig og er nok til gaming, den psu du skriver i din første post er på 750W, det er total overkill mht. watt, men en ganske fornuftig psu der ellers. jeg har altid selv haft AMD maskiner (ca 8 computere efterhånden), men jeg vælger helt sikkert intel næste gang jeg skal købe, køb et Z77 bundkort evt fra MSI, deres G45 udgave er rigtig fin og gode opgraderings muligheder - nu har jeg godt nok "kun" en 600W psu fra Cooler master med 80+ guld certificering, den er godkendt til 2 x 6870 gfx kort i Xfire, de 2 kort bruger mere strøm end 2 x gtx 660, så med 750W er du virkelig godt kørende på en budget gamer :) (derfor jeg nævner "overkill")
held og lykke med det