Tror mere at de svar du får på det spørgsmål kommer af "religion" frem for hårde fakta, og der er ikke noget værre end "hardware-religion" 😴
Kender íngen af headsettene personligt, men har har aldrig selv haft en dårlig oplevelse med Logitech, men derimod rører jeg aldrig Razer mere. Der er jeg blev skuffet for ofte. Kender så mange der har det omvendt, så det er ikke noget du skal træffe dit valg udfra.
Reelt set tror jeg faktisk ikke der er den store forskel ud over at G930 er trådløst. Af hvad jeg kan læse rundt omkring så lader de til at være meget lige.
Så hvis jeg selv skulle ud og bruge så mange penge på et headset, havde jeg bestemt taget et Turtle Beach. Lige med det jeg linker til skal du bare være opmærksom på at det er "ægte" sorround og med mini-jack (IKKE USB!), så du skal lige tjekke om der er nok jack-udgange på dit bundkort. Er der på de fleste i dag, men det sker da at nogen ikke har sorround igennem mini-jack.
Jeg giver ikke en fløjtende fis for alt det forbandede "virtuelle 7.1"-pjat. Det er pivelendigt. I hvert fald i G35 og et andet headset til ~1000kr jeg har prøvet (Mener det var et Asus). Gør det rigtigt eller gør det i stereo i stedet! 🤡
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af CF d. 29-09-2012 03:10:59.