cerwin vega xd3, god lyd til pengene eller?

Diverse d.  03. oktober. 2012, skrevet af plok1
Vist: 2729 gange.

plok1

Overclocker
Tilføjet:
03-10-2012 18:29:51
Svar/Indlæg:
227/164
hej, er der nogle der har erfaring med "cerwin vega xd3" jeg ved at cerwin vega laver god lyd med deres store gulv-højtalere med ville disse også spille godt?

de koster 999,- lige pt.

jeg er vild med god lyd så jeg vil ikke købe dem hvis de ikke spiller som de skal :D

jeg vil naturligvis købe dem i en forretning så jeg kan høre dem spille men det er jo altid noget andet end når man kommer hjem til sit lille kontor!

kom med jeres vurdering, tak :D

mvh
angloamerikansk

Elitebruger
Tilføjet:
03-10-2012 18:43:31
Svar/Indlæg:
978/160
Har selv være audioFREAK!

Cerwin Vega er en buldre højttaler til fest.

Find hellere et par JBL eller hvis det ikke skal være så godt (og dyrt) så find et par Dali.

0raxter

Elitebruger
Tilføjet:
03-10-2012 19:00:39
Svar/Indlæg:
301/10
Kun en kan vurdere hvordan de spiller... DIG... Cerwin Vega har lavet højttalere der kunne levere en okay fornuftig lyd... Men kvaliteten er desværre skrantende de sidste 6-7 års tid...

Hva angår JBL så er der bestemt os delte meninger... Hehe og igen Dali... Har tidligere arbejdet i Hifiklubben, og man får hurtigt erfaringer med forskrlligt grej...

Tha_noob

Elitebruger
Tilføjet:
03-10-2012 19:05:20
Svar/Indlæg:
3854/175
#1 har helt og aldeles ret. CV er buldre højttalere til fest, så hvis du kan lide god lyd, så er det ikke lige dem du skal gå efter, hvis du spørger mig.

Derimod så er der JBL, B&W, Dali, Argon, System Audio, KEF ja der er temmelig mange at vælge imellem, det er bare lige det at finde de rigtige 😉
Men hvis dit budget er lavt (hvilket det godt kunne være når du kigger på højttalere til 1k stykket) så kig efter brugt, højttalere bliver ikke forældet som hardware gør 😛

xkalibur

Superbruger
Tilføjet:
03-10-2012 19:36:08
Svar/Indlæg:
739/62
vegaer er super gode til at levere en tung bas virkelig højt og hele natten... men derudover ville jeg nok også finde noget andet..

men igen, hvis du syntes de spiller fantastisk, så er det højtaleren til dig, men tag ud og hør nogle forskellige højtalere spille, og tag din beslutning!