Umiddelbart skulle der ikke være nogen problemer i om kortet kan være i maskinen rent pladsmæssigt.
Mht strømforsyningen så kan jeg ikke lige se nogen steder hvilken model der sidder i den, men kunne forestille mig der sidder en 450-650w strømforsyning i den, og hvis det er tilfælde så kan den sagtens trække det.
Bundkortet understøtter også det nævnte grafikkort.
Neb hvorfor bruger du så mange penge på en helt ny computer og så skifter grafikkortet. Det må da være billigere, at samle hele computeren selv, eller finde en brugt computer med nogenlunde samme spec og så købe grafikkortet til den
#5 fandt også godt den model. Men typenummeret er ikke det samme som det #0 linker til, og derfor er det jo ikke sikkert at det er en 220w der sidder i den.
Neb hvorfor bruger du så mange penge på en helt ny computer og så skifter grafikkortet. Det må da være billigere, at samle hele computeren selv, eller finde en brugt computer med nogenlunde samme spec og så købe grafikkortet til den
har da bestemt ikke skrevet jeg får den af ny.. har jeg? får den i et bytte hvor den kommer til at koste mig 700kr så ville mene jeg godt kunne bruge et par kr på den ;)
takker for hjælpen alle sammen ;) nogen ider til en strømforsyning til den så også ?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af BUUTI d. 05-10-2012 22:13:08.
Tjae.. hvis du vil have min og nok også andres mening. Så kan det vidst ikke rigtig svare sig at smide alt for mange penge efter den maskine. Da det nok er ret begrænset hvor meget den kan håndtere. Tror helt klart du vil være bedre stillet ved at samle en ny maskine, eller købe noget brugt af en art.
En 220w PSU kan ikke trække nogle af de nye kort så du skal alligevel ud og have en ny PSU. Og med den følger sikkert også andre opgraderinger, og det ene med det andet..
Hurtig råd.. Dont do it man! spar lidt penge sammen og brug dem på en bedre løsning :)
#11 dont ask me.. hehe fandt kabinettet tilsalg på dba. og skrev lidt med gutten da jeg bare skulle bruge et billigt lille kabinet. han skrev det var en 300w psu..
#0 tror bedste bud på et nyt gfx til dig er et HD7750 eller HD7770 kort, hvis ellers psu´en er stor nok.
Du skal bruge et single slot gfx, (@max HD7770 eller HD5770) ,alt derover er med dual slots, ved Nvidia er bedste single slot kort nok er GT550TI eller GTX650.
Så umidbart et single slot HD7770 (SÅFREMT PSU`EN er stærk nok).
du finder ikke noget bedrer gfx som er low profile, i forhold til det GT630 det allerede har.
Enten benyt det hele som media center med det hardware den har nu.
eller skift kabinet. + køb en 450-650watt kvalli psu fra@ Corsiar/OCZ/Enermax/NZXT/Antec/PC-P/CM/Seasonic.
+ køb et HD7850 eller GTX660TI gfx kort. Du kan self også gå all in med et HD7950 til 2k, eller GTX670 til ca. 3k
imo er HD7850 og/eller HD7950 til 2k, de bedste gfx køb til prisen lige pt. Men et GTX670 er også lækket hvis du vil ofrer lidt mere. Går du all in, så er HD7970 boost eller GTX680 stadig de bedste løsninger som single card løsning + uden problemer i form af drivere/aps og microshutter osv.