Bruger
Tilføjet: 06-10-2012 14:57:50
Svar/Indlæg:
1/1
Hej HWT.
Sad ved min computer i går og lavede ingenting, hvor jeg så lige pludseligt får smækket en BSOD i hovedet hvor der står noget med grafikkortet og noget med "dxgkrnl.sys".
Jeg slukker derefter computeren, og tænder den så igen, men får bare sort skærm. Prøver derefter at rense computeren og grafikkortet lidt for støv, men får stadig sort skærm.
Finder så mit gamle NVIDIA GeForce 9600 GT og sætter i maskinen, hvor den så starter op uden problemer (det skal så lige siges jeg får et enkelt "crash" på et tidspunkt, hvor den bare går i sort med det gamle kort hvor det virker igen da jeg booter computeren, men har kun oplevet det den ene gang). Prøver så derefter at fjerne gamle AMD drivers og installere de nyeste, putter mit HD5970 i maskinen igen og der er stadig sort skærm. I med det gamle kort igen hvor den starter op uden problemer igen igen.
Er det mon mit 2 år gamle grafikkort der er dødt, eller er det min strømforsyning der ikke kan klare et HD5970 mere?
Mine specs er:
XFX Radeon HD 5970 Black Edition AMD Phenom II X6 1090T WDC WD10EARS-0?0Y5B1 x2 @ 1TB Gigabyte GA-890GPA-UD3H 4GB DDR3 Kingstom ram af en art Windows 7 64bit