Tesoro = FANTASTISK service!

Diverse d.  08. oktober. 2012, skrevet af SqueeZe
Vist: 1593 gange.

SqueeZe

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2012 18:51:43
Svar/Indlæg:
243/11
Købte for lidt tid siden dette keyboard i en dansk webshop:
http://www.tesorotec.com/gamin...

Da jeg modtog det blev jeg glædeligt overrasket over bygge kvaliteten som er super lækker men hvor fanden er min V tast???
Da jeg havde studset lidt over den kom jeg til at se at der var 2 M taster men ingen V tast 🤡

Ohh noes... gad ikke RMA og ventetid så jeg skrev en mail til Tesoro support og forlagde mit problem selv om der stod på deres hjemmeside at jeg med min alder af produkt i den region hvor jeg havde købt det skulle henvende mig til forhandleren...

Til min glæde og overraskelse stødt jeg ikke ind i en firkatet skrankepave! De sendt mig da bare lige en pakke fra Taiwan men en ny V tast, værktøj til at skifte taster med og som plaster på såret 4 orange taster så jeg havde mulighed for at udskifte WASD!

Det er service der er til at forstå! 😀
micma18

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2012 20:33:34
Svar/Indlæg:
4120/115
Fedt når kunde service bliver prioriteret 🙂

Hediki

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2012 22:04:48
Svar/Indlæg:
1726/49
Virker som et dejligt tastatur. Hvor har du købt det og hvordan er det at bruge ?

Edit:

Jeg skal bare lærer og søge på det rigtige fandt det 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Hediki d. 08-10-2012 22:16:18.

SqueeZe

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2012 23:12:59
Svar/Indlæg:
243/11
#2 Jeg kommer fra et Logitech G11 som jeg har været rigtigt glad for indtil tasterne begynder at blive slidte og ikke helt vil som jeg vil vilket vil sige at når de bliver slidt vil de ikke trykkes ned med mindre man trykker nøjagtigt 90grader ned på dem... en lille smule skævt tryk og tasten hænger/skal trykkes meget hårdt på.(Har slidt 2 stk G11 op over de sidste 3-4år).

Det er en af de fede ting ved mekaniske keybords.. de er ikke til at slå ihjel og tasterne føles ens og altid det samme... ikke noget slid der får dem til at hænge eller føles bare lidt anderledes!

2 negative ting hvis man kan kalde dem det er at de larmer gennerelt en del mere end rubber dome basserede keyboards og de føles lidt anderledes en rubber dome så de kræver lidt tilvænding.

Alt i alt er jeg super tilfreds :)

ChiefRazer

Bruger
Tilføjet:
26-10-2012 18:16:23
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg har for nyligt købt mit Tesoro Durandal G1NL Mekanisk gaming keyboard med Cherry mx blue, og er meget tilfreds med det. Jeg købte det på Cdon.com da det det billigeste sted at købe det, jeg fik det inden for 2 dage og meget god service, har nu brugt det i ca. 1 måned og er meget glad for det, har selv spillet på Razer Blackwidow og andre keyboards men dette føles bare rigtig godt, og min skrive hastighed er blev tildels hurtige, kan godt anbefales 🙂