Jeg har besluttet mig, jeg bliver ved nvidia og gtx serien et gtx 660 bliver det til, med 99.9 % sikkerhed dette http://www.edbpriser.dk/grafik...
Men inden jeg bestiller her om lidt vil jeg lige høre, er der nogen der evt kender et sted hvor der er et speciel tilbud billigere end hos cinemagic (som jeg før har handlet med og som har hurtig fragt) sådan lidt som når komplett har weekend tilbud på diverse varer, som måske ikke lige er nået med på edbpriser?
Eller en der har et msi tf eller et asus topmodellen af et gtx 660 brugt til salg?
(kortet skal afløse et Club 3d gtx 560 coolstream som jeg troede havde phsyX, så jeg er ikke i tvivl om at jeg for en hurtigere kort)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 08-10-2012 23:54:35.
Selv når Komplett har tilbud, så giver de typisk 8-15% rabat og det er stadig ikke attraktivt fordi det er overpriced i deres web-butik. Cinemagic sender endda fragtfrit ...så go' for it 🙂
#0 tror ærligt talt ikke at du henter det helt store ved det gfx skift der.
det kan langt bedrer svarer sig for dig at spare 400-1400kr mere op og så købe et HD7950 eller GTX670.
imo er springet ikke stort nok fra GTX560ti til 660 non-ti til at det ville kunne svare sig økonomisk.
Det er et club 3d gtx 560 coolstreamm jeg havde som er solgt IKKE et gtx 560 ti som mange tror man har når man skriver man har et gtx 560 (først et gtx 580 score generalt bedre, men det samligner man nok mere med et gtx 660 ti end det alm gtx 660 eller et HD 7950)
Mit MSI GTX 660 TwinForzr II OC 2GB ligger og venter derhjemme på at blive monteret og installeret 😛
/update... arrghh crap det gør der så ikke ! Dato/tidspunkt Sted Hændelse 09-10-2012 05:20 Taulov Pakkecenter (TLP), Danmark Forsendelsen er forsinket. Vi beklager
For helvede altså pestdk ! :no:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 09-10-2012 13:42:33.