Jeg har set mig lun på et nyt GFX nu hvor pc'en iøvrigt er blevet opgraderet. Har dog købt mig en rigtig god skærm i Eizo Foris FS2332, som er rigtig god i det daglige og spil kører også rigtigt godt. 1680 x 1050 er dog det højeste den kan køre i opløsning og når jeg har set mig lun på det nedstående, er spørgsmålet om jeg overhovedet får ret meget ud af at opgradere, fra mit OC HD 5770. Ved godt jeg med min Sandy Bridge CPU ikke kan udnytte Pci-express 3.0 før jeg får en ivy-bridge, men det gør jeg nok også nok engang - en 3770 sikkert.
Altså Jeg gamer ikke specielt vildt. Kører fx. Company og heroes, Fallout New Vegas, Assasins Creed serierne, Warhammer 40000 osv... Vil dog gerne kunne følge med tiden og fortsætte med at spille nyere titler, også gerne op høje specs i den opløsning, og det kan mit nuværende GFX langt hen ad vejen fortsat klare.
#1 Din argumentation er jo ufejlbarig 😛 men jo tak, jeg er godt klar over at med min skærm i mente, vil jeg sandsynligvis ikke kunne se forskel fra 7850 til 7950, men det er ikke prisforskellen, der er afgørende. Mere performance/pris og langtidssikring af pc'en, selvom noget sådant altid lyder lidt hult.
#3 - Altså hvis du ser et factory OC med 900 mhz som det beskrevne til 2175 incl fragt, kan jeg ikke rigtigt se det. 600 i difference og minimal forskel i ydelse?
#3 - Altså hvis du ser et factory OC med 900 mhz som det beskrevne til 2175 incl fragt, kan jeg ikke rigtigt se det. 600 i difference og minimal forskel i ydelse?
du har ret! forskellen er ikke så stor, hvis man OC 7950 op til 7970 clocks. Men hva så hvis man OC en 7970? 😳