ok.. ting driller virkeligt...
For det første har der siden første forsøg nu været 2 windows 7 nu jeg booter.. vælger jeg så nr 2 (den på harddisken) så kommer den ind. vælger jeg den første så (SSD) "loading windows files" og så sker der intet,,
Bios kan se SSD. var som primary master ved sidste forsøg.. men ja. kan hverken boote fra dvd eller usb uden at komme til samme skærm som ved valg af den "nye" windows 7 installation (setup) loader files og ingen ting.,.,,
Onchip Sata type = AHCI - går ud fra det KUN er den der skal skiftes ??
hvad gør jeg forkert ??
Den måde jeg er kommet længst på er ved installation i windows på SSDén.. men meget bugget når jeg gør sådan.. .. wtf...
OG kun SSD slået til når jeg forsøger,. bios ser den fint.. boot priority er sat til USB HDD \ CDROM \ Harddisk både windows 7 er på den usb stick og i cdrom...
latterligt.. måske jeg bare ikke skal ha SSD endnu. Før de laver noget idiot sikret.. plug and play ville være sejt..
Booter jeg på SSDén som før så var der hardware fejl og skulle trykke enter for at genstarte,,, bootede jeg på cdrom eller usb loader den de der windows files og går ud,,, hmm hmm... men lidt forskelligt fra forsøg til forsøg...
Kan se SSD i windows nu. men må bare ikke boote fra den og ej installere windows 7 på... :(