Hej rodet med mit bundkort som ikke vil starte, jeg har prøvet med 2 stk psu og 2 gfx, når jeg tænder for psu, er lyset tændt på bundkortet og gfx er der også tændt, men den starter ikke op, når jeg tænder psu, er det et lille lys som blinker 1 gang, det sidder ved siden de røde sata porte Uhmm ved ikke om den fejl melder noget, det skal siges at jeg har vand på cpu, har også sat en fan på cpu fan ,,,porten på bundkortet,, så den ikke tror at der ikke er luft til cpu
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 12-10-2012 20:21:37.
Start og reset lyser konstandt, led er slukket, trykker så på start, så blinker lyset ved rød sata port, engang, den gør det så ikke igen hvis jeg trykker 2 gange
Hvilken Cpu bruger du ? har selv dette kort, og købte i 3570k til den men pga bios ikke var opdateret kunne jeg ikke starte med den cpu, købte derfor en mindre cpu og opdateret bios med den i, og skifede så til den nye
det vil jeg gøre, synes godt nok jeg har været uheldig, havde også et 680 som gik død, og jeg er slet ikke typen som roder og prøver alt muligt.
laerling synes du jeg skal gå over til noget andet,jeg kan godt bytte det til noget andet, det er til gaming, tænker på noget af de nyere kort, z...x eller hvad de hedder
Så skete det sku igen.....har mest lyst til at tage hele lortet i en kasse og ud af vinduet,,,,,har prøvet 2 psu 2 gfx 2 bundkort, når jeg trykker på start går gfx og cpu fan igang i 3 sek og så går den ned, men lys i bundkort og gfx er stadig tændt, troede jeg havde fundet fejlen da jeg havde skiftet bundkort, da det virkede men der gik lige 4 dage så sker det lort