Jeg fik skaffet mig et Corsair 800D og det er et lækkert kabinet med en masse muligheder 😲 . Jeg har set en masse worklog´s, med en masse forskellige dele, farver mm.
Planer:
BTX - Jeg er i fuld sving med at se om det kan lade sig gøre. evt. bore popnitterne ud fra bagsiden, få målt op og skåret selve bundkort trayet ud og få vendt det svejst det sammen og slebet, bum.
Toppen skal der måske skæres et ekstra hul til en XSPC RX480
Bruger måske XSPC RX120 single til bagpå, eller en HW-Labs Black Ice - GTS 140 - Black
Blæser - Corsair AF120 Quiet edition
Kabinettet skal måske males helt hvidt, er dog ikke sikker, har set nogle røde, orange og koksgrå. Ville helst køre lidt rød/hvid tema
Cpu - tænker lidt et EK Supremacy Acetal Nickel, så male selve ringene røde, altså omridse det og blokken hvid - det synes jeg ikke man har set før.
HW:
Bundkort - Asus P8Z68-V pro/gen3 -> indtil videre, har set på et GA-Z77X-UD3H med sort print smide en EK SB blok på og undersøge om der ikke er en mosfet blok der passer på.
Cpu - i5 2500K -> Ville være lidt lækkert med en i7 3770K, men det står ikke øverst på listen
Gfx - gainward 280 gtx, som venligst er lånt af min kollega langkilde herinde :). - holder lidt øje med et billigt 580, ellers et 680.
SSD - ocz agility 3 120GB, Western Digital Caviar® Green 3TB og en WD Black WD2002FAEX 2 TB
Psu - Corsair CX V2 600W, tænker lidt en Corsair HX850
Skærm - Samsung SyncMaster SA350
Tastetur - Logitech illuminated
Mus - Logitech mx air pt.
Vandkøling:
Ting jeg allerede har:
1stk. XSPC RX120 single
1stk. HW-Labs Black Ice GTS 140 single
1stk. HW-Labs Black Ice GTX 360
1stk. XSPC Laing DDC BayRes Two - iddelt til at køre 2loops evt cpu og gfx hver for sig
1stk. Laing DDC - 1Plus (18W)
1stk. Laing DDC - 1T (10W)
HW-Labs Black Ice GTS 140 og XSPC RX120, så ville nok bruge den XSPC RX120 bagpå også måske finde et sted til den HW labs inde i kabinettet evt. HW-Labs Black Ice - GTX 360 tænker jeg til toppen, men den skriger jo bare efter en XSPC RX480.
Slanger: Tygon Tygon R-3603, det er helt klart den bedste slange at arbejde med - det kan tåle nogle vilde buk.
Fittings: Bitspower mat sort
Væske: Det skal bare være blod rødt, en rigtig tung rød farve, ikke noget UV. Har set lidt på EK Ekoolant Blood RED 1L
Billeder vil komme løbende, hvad siger i til det 🙂 ?.
Det kommer ikke til at være det hurtigste mod, er først hjemme fra arbejde omkring sen eftermiddag/ved spisetid og vi er i gang med at bygge udhus, så det er nok primært weekenderne jeg får lavet lidt på den.
Overvej loge at læs artiklen fra Inno3d 660 gtx, det yder som et gtx 580
Den vil jeg da lige tage et kig på 🙂.
ALLE Jeg beklager, weekenden er fløjet afsted og vi er stadig i fuld sving med tilbygningen 😳.
I vil snart blive opdateret lidt 😲 🙂. Kabinettet skal males hvidt, til at starte med bliver den HW-Labs Black Ice GTX 360 sat i toppen og XSPC RX120 single bagved også lur mig om jeg ikke finder en plads til den HW-Labs Black Ice GTS 140 single 🙂.