denne sunon er også et bud hvis ikke du have købt scythe.
http://www.eio.com/p-23400-sun...
du må godt lige give en melding når du har afprøvet den med fancontroller, er lidt spændt på og se om den blæser vil gå ned på de lave volt, for det vil den sunon nemlig ikke 😉
Den fanmate dæmper ikke meget effekt, så ekstemt kraftige blæsere vil nok stege fanmaten
Det kan jeg måske godt forstå, at du løber ind i de problemer.
du er nødt til at flytte ligeså meget luft ud som du flytter ind, ellers får du overtryk og luften kører rundt i cirkler i dit kabinet uden at komme væk.
Jeg ville nok vælge og flytte den kraftige blæser ned i fronten og se om ikke det så får temps til at falde, da du derved øger luftindtaget fra front(bund) og føler den naturlige vej som varm luft har, nemlig at den stiger til vejrs. Så øg omd på bagblæser og top hvis du har, så de matcher lufttrykket som kommer forfra, netop fordi du har GFX som suger luft bagind fra, så dur sidemonteringen ikke, da det "forstyrrer" luftens rigtige vej ud af dit kabinet.
Jeg havde selv lidt af samme problem, grundet jeg har 2x5850 i crossfire og min løsning var så simpelt som at ligge en 3cm tyk plade under maskinen, så den kunne suge luft ind i fronten uhindret af guldtæppet og det sænkede mine temps overall i hele maskinen.
Mvh
Sam