Syntes folk får mITX til at lyde slemmere end det er.
Pt har jeg som nævnt selv mITX, fruen kører mATX og kørte selv ATX så har skam også været på alle platforme.
Overvejede også mATX for det er bestemt en lækker platform, dog har jeg ikke brug for SLI eller LGA2011 hvilket for mig skulle være grunden til at vælge den.
Power mangler bestemt ikke, og når man ser på hvilken OC folk kører med 24/7 vil LANGT de fleste ikke blive begrænset af de bundkort som er ude som mITX.
Har selv i7-3770k, 2400 Mhz ram, GTX670 4GB, 2x Samsung 830 og mit bundkort har alle de muligheder jeg har brug for - Trådløs, WiDi, OC, bluetooth, USB3, SATA6 osv - For mig mangler jeg ikke noget, heller ikke hastighedsmæssigt.
Jeg har valgt at ofre lidt ekstra, fx på en 80+ Gold SFX strømforsyning, men havde nok alligevel ofret de penge selvom platformen var større.
Der er MASSER af build, fx i Silverstone Sugo SG08 der viser at man godt kan have en kraftig og støjsvag maskine som ikke fylder meget.
Airflowet er slet ikke så dårligt igen, og temp kan faktisk holdes ganske fine - Luften bliver udskiftet ret hurtigt i et så lille kabinet.
Der er nogle ting man skal tænke over, og evt ofte lidt ekstra på, men syntes bestemt ikke det er så slemt som antydet her.