Hej HwT'ere. Windows 8 bliver frigivet 00:01 natten til fredag d. 26.10.12 til dem der ikke vidste det!! 😛 Der vil være nogle gode tilbud ved Electronic Center i Esbjerg den nat. Det er bare hvis i gerne ville vide det 🙂
/Jeg har ikke noget ud af at reklamere for dem, bare lige for at have det på det rene!
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 20-10-2012 10:29:15.
#0 interessant, men har lige bestilt en psu hjem til Esbjerg fra nettet. kan se de har 256 gb ssd kingston V200 til 900 kr. Jeg overvejer lidt tage ind købe den inat.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 20-10-2012 10:28:01.
#0 ulempen er bare, at den ikke er så hurtig igen. Den har meget lav IOPS. Det er til leve med, tror den cirka lige så hurtige som min "gamle vertex 2".
Så er det dejlig gb/pris retro.
#6 Jeg ved det ikke, men tror det ikke. Apple er ikke de enste, som holder nattestæner...
eksempelvis, Harry bøgerne, blizzards WOW.
Nogle film i bio, hvis man har VIP adgang til nogle film.
Jeg er bare en almindelig borger lidt uden for Esbjerg i Nord.
Jeg så lige, at det først er på Fredag.
Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Shadowhunter d. 20-10-2012 11:02:48.
#7 Nej det er ikke kun Apple. Var heller ikke negativt ment. 🙂 De åbner torsdag aften kl 23:00. Men man kan først købe Windows 8 ét minut over midnat. 🙂
Det kunne være rigtig sjovt :) men jeg tro nu jeg hopper over win 8 (desværre) jeg havde nok købt det hvis det mindet mere om win 7, der tænker jeg på en start knappen osv :)
#13 Ja, men kunne være i havde kvinder med i stil til Cebit. Jeg står ikke for stævnet, men tror også svært få damer med til det. Det er nok nemmere tage ud i byen bagefter, når man set det man vil. Du har fået handlet de ting, som kan være intersant.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 20-10-2012 14:37:44.
Har da ikke noget imod nat events, stod da selv i kø til Doom 3 😀 og måske til Qauke 4.. kan ikke lige huske om der var nat events til Q4 😳 så selve iden synes jeg er fed! men hvem fanden sidder og skriger i natten over at de sender et nyt OS på gaden? måske derfor de har hardware på tilbud... for at lokke folk derned 🤡
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 20-10-2012 14:34:25.
#17 Jeg kender også en anden fra skjern området. Jeg har ikke snakket med ham i over 5 år nu. Han hedder "Gath", men ham må du kende. Hvis du bare går lidt i byen i skjern, han har arbejdet som baren.
Jeg vil ikke skrive fornavn, da jeg ikke snakker med ham og det er så mange år siden.
Jeg for helt vild lyst til tage i byen i Skjern.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 20-10-2012 15:58:48.
#29 Jeg kender ham fra mange år siden, men tror stadig godt han ved hvem jeg er.
Han havde dengang, noget meget lyst hår i stil med nogen havde pisset i det...
Han var meget flink dengang, men jeg kender ham ikke i dag. Jeg husker han mistede hans dame dengang, min vej gik hjemad til min by igen. Jeg har efterfølgende skrevet til ham, da mødte min nye kammarat fra Borris.