#0/1 super nu har du skrevet din livshistorie(vedrørende SSD) i 2 tråde,
Hvad i alverden er pointen med dine tråde/svar, det er jo ikke fordi du spørger os om noget som helst...
Jeg står bare ved et nyt kapitel.
Jeg er en person ikke flere.
#7 Ikke for hård ved dig selv... tonen herinde er rimelig hård og der er ikke altid plads til dem der ikke formulerer sig som resten... hold hovedet højt 🙂
Jeg står bare ved et nyt kapitel.
Jeg er en person ikke flere.
Nogen der antyder at du skulle være mere end 1.???? 😲
hey hey hey HEY!!!!!!
når en person ikke må ha to brugere, hvordan kan det så være at det er tilladt at flere personer må ha adgang til en profil 😲
😛 😛 😛
#alle
Jeg vil holde en pause med HWT.
Jeg vil igen bruge min tid på gamle hobby Warhammer.
Hvor jeg vil samle min 750 pts hær og male dem.
Jeg har aldrig fået taget mig sammen til det.
Jeg ser nu en fejl, som har begået med en af mine figurer. Jeg kan nu se, at en af dem jeg troede var en woodelf kvinde ikke var. Pænt epic, da jeg fik malet figuaren så ud til ingen tøj havde på næsten. De andre dengang drillede mig med figuren.
Jeg har altid holdt meget af Warhammer.
Så må tiden vise om kommer en kvinde til eller ej.
god vind til Hwt herfra, The Shadowhunter.
Folk har altid kunnet drille mig på punkt med jeg ikke har kunnet score en kvinde...
Det er også derfor, at jeg har lavet mange forsøg ved forskellige kvinder. Nogle er gået bedre end andre. Det eneste, som jeg ikke gjorde var forkert var Gamble for meget på score en bestemt kvinde i løbet af en nat. Set i backspejlet, så var det var skyld i det lykkes for mig kysse en pige.
Jeg er kommet videre i livet og har fået mange chancer efterfølgende ved diverse kvinder både fra Danmark og indvandre.
Jeg havde bare en drøm om score mig en kvinde, så kunne bevise overfor de andre at jeg godt kan.
Så leve sammen med hende i stil med hende, dengang jeg var lille.
har ikke så meget skrive...
Andet end, når noget slutter, så starter noget nyt.
Jeg har andet se til lige nu, har så meget støj på hjernen.
Jeg har lært nogle ting om muslimer osv...
Jeg har fået snakket om tingene med muslimer.