Test: Spire TME III cpu køler

Litteratur d.  25. februar. 2013, skrevet af Sheik3n^
Vist: 7718 gange.

Sheik3n^
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2013 00:00:00
Svar/Indlæg:
359/63
TME III, tredje inkarnation af Spires succesfulde TherMax køler..

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
24-11-2012 08:16:24
Svar/Indlæg:
1442/81
Fornøjelig test med et levende sprog, det kunne da lige give morgenens smil.

Jeg fristes til at udbryde "Arhmen! Hva' dælen er det for et produkt at sende på gaden? Den kan vel ikke engang holde en kop øl kold."

Hvor er det fedt i også tester den slags.

Jeg snublede forresten over denne sætning "Selvom jeg er stor tilhænger af blottede heatpipes, så blev jeg knapt så begejstret, da jeg så finishen på kølerens bund, der er nogle gange" - Skulle der ikke stå nogle steder?.

Tak for indblikket/advarslen.


Sheik3n^
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2012 11:02:17
Svar/Indlæg:
359/63

Fornøjelig test med et levende sprog, det kunne da lige give morgenens smil.

Jeg fristes til at udbryde "Arhmen! Hva' dælen er det for et produkt at sende på gaden? Den kan vel ikke engang holde en kop øl kold."

Hvor er det fedt i også tester den slags.

Jeg snublede forresten over denne sætning "Selvom jeg er stor tilhænger af blottede heatpipes, så blev jeg knapt så begejstret, da jeg så finishen på kølerens bund, der er nogle gange" - Skulle der ikke stå nogle steder?.

Tak for indblikket/advarslen.

Ferns skrev d. 24-11-2012 08:16:24


Kartoffel kartoffel :P

Og tak for den fine ros!

Jeg forstår heller ikke formålet med at sende så usammenhængende et produkt på gaden. Det hjælper i hvert fald ikke selskabets ry.


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-12-2013 04:23:26
Svar/Indlæg:
8947/160
På kølere med blottede heatpipes er det en god idé at bruge en lidt tykkere kølepasta og faktisk skal man fylde revnerne op med pasta før man monterer som man plejer med en lille "klat" kølepasta.Ved godt det er længe siden, men prøvede du at montere på den måde.?

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 15-12-2013 04:24:57.