ASUS Transformer og flash spil

Diverse d.  25. oktober. 2012, skrevet af wejergang
Vist: 1774 gange.

wejergang

Superbruger
Tilføjet:
25-10-2012 08:41:09
Svar/Indlæg:
0/1
Jeg er ved at købe en ASUS Transformer PAD TF300T til min datter, men hun spiller en del spil der kræver Adobe Flash.

Jeg vil helst ikke købe den hvis spillene ikke kan afvikles (jeg ved godt at fra android 4.1 (Jelly Bean) understøttes flash ikke mere, men kender også genvejen til at få det på alligevel). Men det kan være at det alligevel ikke er nok til at kunne afvikle flash spillet.

Jeg vil derfor høre om nogen, der har en TRansformer, har mulighed for at gå ind på moviestarplanet.dk og friv.com, og se hvad siderne siger, da de kræver Adobe Flash.

Især movieatarplanet er vigtig. Der findes allerede en android app til spillet, men funktionaliteten er begrænset i forhold til når det spilles via en browser. Jeg er derfor interesseret i at vide om spillet kan køre i browseren eller om den beder dig om at hente en Appen.

Mvh.
Christian
K0kerN

Overclocker
Tilføjet:
25-10-2012 08:46:49
Svar/Indlæg:
93/1
Hvordan har du få flash på den ? for jeg har 300'en. men har ikke kunne afvikle flash i nu, og det SUCKS!!

Nittenti

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2012 08:53:14
Svar/Indlæg:
1495/34
Her står lidt om TF300 og Flash

http://www.transformerforums.c...

Dalum

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2012 17:18:13
Svar/Indlæg:
53/17
jeg har tf201'eren og den kan godt spille flashspil, men der er en god grund til at flash gennerelt ikke understøttes af tablets og det er at de ikke kraftige nok til alt for tung flash.
tf201 er en lille smule kraftigere end 300'eren og der er ikke rigtig nogle spil den kan trække flydende, den er fin nok til at vise flash web tv men med spil går ikke rigtig.

PS jeg er lige kommet til at opgradere den til 4.1 og det er mega nederen da den ikke kan afspille flash mere, så jeg har lige låst den op så jeg kan downgrade den til 4.0

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Dalum d. 25-10-2012 17:19:32.

Dalum

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2012 17:51:13
Svar/Indlæg:
53/17
Sweeeeeet !!!! jeg viste ikke man kunne få 4.1 til at afspille flash. Jeg har lige installeret denne http://d-h.st/JXC og nu kan jeg se webtv igen.
så nu har jeg både 4.1 og flash

jeg har lige været inde på moviestarplanet.dk og det hakker en del, så du må nok hellere vælge noget andet til din datter.