Jeg har et lille projekt hvor jeg skal finde et kabinet som kan bruges til at bygge en gamer maskine i.
Der er nogle enkelt krav til kabinettet. Der skal kunne sidde et Gigabyte GTX670 kort i.
Er der nogen der har nogle forslag til et lækkert lille kabinet som samtidig er pænt nok til at stå i stuen.
Jeg har kigget på Alienware deres X51 maskine som faktisk er ok rent specifikationsmæssigt men meget dyrt og da jeg allerede har et GTX670 kort liggende vil det være optimalt at udnytte det.
Jeg er igang med at brygge en Hackintosh til konen (Matx) og i den forbindelse har jeg valgt et Lian Li PC-V351 i rød (Det kan også erhverves i hvid og sort)
Har selv den ældre udgave af det nederste. Den eneste foskel på dem er fronten og USB 3.0.
Er rigtig glad for det, men hvis jeg skulle have i dag havde jeg taget det øverste. Det er et vildt fedt kabinet det fra Fractal. Du skal bare være opmærksom på at du skal have et eksternt drev.
Hvis du vil gå efter noget mindre, så gå hele vejen og tag mini-itx med mindre du har brug for flere indstiks-kort. Jeg er selv blevet rigtig glad for det, og vil aldrig gå tilbage til noget større igen.
... og hvis du vil have nogle fif, så skriver du bare en PM. Har samlet rigtig mange af de små pc'er efterhånden.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af CF d. 26-10-2012 12:43:45.