Moderator
Tilføjet: 26-10-2012 20:17:58
Svar/Indlæg:
589/101
Savler næsten 😲
Altså utroligt hvad disse Applefolk kan frembringe. Kan godt være, at mange er haters over, at deres ting er så dyre i forhold til hvad ydelse man får, men jeg forstår dem stadigt ikke. Hvis man er ligesom jeg er, og elsker flotte og stilrene ting, så ville jeg da godt kunne finde på, at investere i sådan en skærm.
Design er vel en smagssag? Jeg synes ikke det design er særligt fedt.. Ekstremt bred kant og en kæmpe bund med et sort æble på? Nej tak :)
Hellere slim hele vejen rundt. Så kunne vi snakke.
Men ser da ud til de har fået gjort noget ved den skinnende overflade - For det stinker da for sindsygt på Apple skærme. Om dagen kan man intet se og om aftenen er samtlige lyskilder bag en, at se på skærmen..
Gernera: det et spørgsmål om at finde de rigtig lån uden renter og du får også mere for produktet når du vil sælge det igen, nu kan jeg godt lide gamle design møbler, og design er også vigtig for mig på en PC.
Moderator
Tilføjet: 26-10-2012 20:57:21
Svar/Indlæg:
589/101
Hmm, så ellers at deres topmodel var med i7 3,2GHz og et gtx675mx, den kostede 16k :) De opgradere den nok hen af vejen, men synes da det er udmærket specs! En laptop fra mm-vision med ligende specs koster jo ca. 10-12k, så prisen er efter min mening ikke helt hen i vejret, som nogle af deres tidligere modeller.
___
Har skam et fint computer setup nu, med et dejligt stereo anlæg ved siden af, som jeg ikke vil gå af med. Så lige i øjeblikket prioriterer jeg ydelse frem for design, men skifter nok når jeg smider gaming på hylden.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gerner d. 26-10-2012 20:59:11.
#6 Jeg må give dig ret, det ser dælme godt ud og sætter da gang i drømmene. Men hvorfor dog låne, når man kan spare op og betale kontant?
Du får det nærmest til at lyde så ubetydeligt og let. Men der er jo intet livsnødvendigt behov der dækkes ved at eje en Macintosh, så det at låne, rentefrit eller ej, er da kun med til at få folk fanget i en luksusfælde. Det er en farlig tankegang at tilegne sig.
Når man istedet står med 20.000 hårdt optjente danske kroner i hånden, er det noget der i den grad får en til at tænke sig, mere end én gang, om hvor man gerne vil lægge dem - Måske finder man ud af at der er andre ting der kunne være langt bedre, måske ikke. Måske når man endda aldrig at spare dem op.
Men så vil man stadig kunne glæde sig over at der ikke er afdrag der skal betales... Og skal ikke stå og tænke på et videresalg af sin "købte drøm".
The power consumption of the GeForce GTX 680MX should be somewhat higher than the GTX 680M, making it hard to cool in a small laptop case. Probably, only Apples iMac computer will use the GTX 680MX. http://www.notebookcheck.net/N...
Må nu sige at jeg stadig foretrækker at køre med en Apple Cinema Display, så man slipper for sølvkanten i bunden, og så have selve computeren i et Silverstone FT03 kabinet