Prøv at finde en brugt SONY FA5ES ❤ ❤ :yes:
Ca 18Kg ren ondskab på den gode måde 😉
Eller et godt lydkort. Asus Xonar Essence STX, f.eks.
NAD måler ikke bare alle udgange på samme tid. De måler også i længere tid. Deres målinger for dynamisk effekt er udgangseffekt målt over 3000 ms (3 hele sekunder). Det kræver en overordentlig veldimensioneret strømforsyning. Jeg vil til hver en tid vælge NAD over Harman Kardon (og det har jeg også gjort - alt mit forstærkergrej er fra NAD).
At Harman Kardon ikke kan meget ift. konkurrenterne er fordi der er sparet på væsentlige komponenter. En NAD-forstærker til samme pris som en Harman Kardon-forstærker yder væsentligt mere. NAD er nemlig tingene gjort rigtigt første gang. Harman Kardon har også svært ved at måle sig med Denon, Onkyo og Rotel.
Eller et godt lydkort. Asus Xonar Essence STX, f.eks.
NAD måler ikke bare alle udgange på samme tid. De måler også i længere tid. Deres målinger for dynamisk effekt er udgangseffekt målt over 3000 ms (3 hele sekunder). Det kræver en overordentlig veldimensioneret strømforsyning. Jeg vil til hver en tid vælge NAD over Harman Kardon (og det har jeg også gjort - alt mit forstærkergrej er fra NAD).
At Harman Kardon ikke kan meget ift. konkurrenterne er fordi der er sparet på væsentlige komponenter. En NAD-forstærker til samme pris som en Harman Kardon-forstærker yder væsentligt mere. NAD er nemlig tingene gjort rigtigt første gang. Harman Kardon har også svært ved at måle sig med Denon, Onkyo og Rotel.
Så forklar mig lige hvorfor at de nad forstærker jeg har hørt ikke kunne finde ud af og spille ren og jo højer der bliver skruget op dets værre bliver det.
Her til skal siges at lyd kvaliteten halter bagefter i stor stil.
Man kan ikke høre forskel på en mp3 og en original cd.
Men det kan man tilgengæld på en harman kadon forstærker.
Selv sidder jeg med en avr 760 hvor lyd kvaliteten først begynder og halte når man nærmere sig dens fulde styrke.
Men der kommer man ikke op for så er musikken så høj at man ikke kan føre en samtale.
En Quad effektforstærker (405-2 eller 606) med en forforstærker til.
Jeg har også prøvet nad før og var ikke tilfreds med resultatet. Quad'en (405-2) åbnede op for lyden på en helt anden måde end både nad, rotel og thule før den.