Overclocker
Tilføjet:
28-10-2012 14:23:30
Svar/Indlæg:
128/36
Hvordan er det lige med Windows 8 og deres tilbud?
Skal man have installeret et tidligere system eller er det nok men en licens man kan taste ind et sted og så brænde en win8 dvd ud? Hvad hvis det tidligere system kører på en OEM licens virker det så, og hvis det virker har man så en win8 licens bag efter?( hvad begrænsninger har OEM generelt, kan man bruge sådan en på en hvilken som helst computer ?) hvad hvis min gamle licens er en 32 bit og jeg vil have en 64 bit?
Og så står det jo som en upgrade, vil det sige man ikke kan lave en ren installering, men altid skal forud installere et tidligere?
Jeg vil gerne have det sådan at jeg ender med en Win 8 dvd i hånden sammen med en licenskey som jeg kan bruge på EN hvilken som helst computer alt efter hvilken computer jeg føler for at have det på, og lave en ganske almindelig REN 64bit installering på denne. Jeg har oem 32 bit vista fra en gammle hp computer. Jeg har muligvis en gammle xp 32bit licens. men har ikke hverken kopien af vistaen eller xpen?
Kan jeg anvende tilbudet og hvordan gør jeg så det opfylder mit mål?
håber i vil give lidt af jeres tid til at hjælpe mig, jeg har haft svært ved at google mig frem til noget konkret.
mvh Frederik