Jeg har alvorlig brug for noget hjælp, har købt en brugt bærbar som nu er gået ned, Ville så installere Windows 7 Home Premium 64bit OA igen, men jeg har selvfølgelig ikke den originale skive. Jeg prøvede at downloade den fra: http://www.w7forums.com/offici... men den vil ikke acceptere produkt key, så nu kan jeg ikke rigtig komme videre, måske fordi det er en DK. Version jeg skal bruge? Spørgsmål:
1. Er det muligt at finde ud af om det er en DK. Eller ENG version, kan ikke huske det og den gik ned kort tid efter jeg købte den?
2. På labelen stor der Windows 7 Home Premium OA, hvad betyder OA?
den licence plejer at være en multi licence med flere sprog hvor sproget kan vælges ved recovery. Hvilket pc har du.?Det kan være der er en recovery partition som kan aktiveres gennem noget genvej ved opstart.
"OA" betyder "OEM Act/OEM Activation Control Technology", hvilket på kort dansk betyder at Windows fulgte med computeren; at den licens du har købt kun må bruges på den pågældende computer.
Det er en Medion P8612 der var ikke nogen recovery partition, da den har været formateret før, tak for svar mth. til OEM Jeg prøver Medion om de har en recovery partition 😉 ellers må jeg se om jeg kan finde en DK. version 😕