Ny kategori for andet end "hardware" i køb/salg?

Om siden d.  01. november. 2012, skrevet af Escycos
Vist: 18173 gange.

Escycos
 
Superbruger
Tilføjet:
01-11-2012 21:14:34
Svar/Indlæg:
420/77
Hej folkens,

Jeg lavede lige en salgstråd omhandlende nogle vinterdæk på fælge jeg havde til overs, da jeg vurderede der sikkert var nogle herinde der kunne få brug for dem.

Men min tråd blev deaktiveret, grundet det her er et hardware forum...

Hvilket jeg måske syntes er lidt noget fis, da man har en kategori der hedder "diverse" som jo så må dække det der ikke passer under de andre kategorier.

Er det så kun PC-hardware der må handles herinde? For ser da masser af tråde omhandlende tv, hifi-højtalere osv. Okay det er måske tættere på hardware end gummidæk, men vinterdæk er vel egentligt også bare car-"hardware" 😀

Men om ikke andet, så er mit spørgsmål vel egentligt om der ikke burde være en kategori hvor man kan sætte andet end PC-hardware, Hifi-harware, og TV-hardware til salg, så kunne vi jo kalde den; "Diverse... Ting og sager" 🤣
Brander9400
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2012 22:13:16
Svar/Indlæg:
2231/97
Jeg fik deaktiveret en tråd med dvd film.

Er overbevist om det var fordi det var tøse film og serier, for ser da mange sælge det her inde.


gaming-king
 
Superbruger
Tilføjet:
01-11-2012 22:13:17
Svar/Indlæg:
1001/5
Troede det var til diverse...


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
02-11-2012 00:30:59
Svar/Indlæg:
6368/477
Taget fra vores forumregler:

Forumkategorierne "Køb", "Salg" og "Vurdering" er en del af vores Køb & Salg forum. Her kan der sælges og købes effekter der kan forbindes med sidens overordnede formål. Det vil sige computere, hardware og relaterede effekter. Det er endvidere tilladt at sælge film, musik, mobiltelefoner, lydudstyr, konsoller og lignende. Indlæg indeholdende effekter som ikke kan indgå i førnævnte kategorier, er således ikke tilladte og vil uden varsel blive deaktiveret. Ved salg af software skal gældende dansk lovgivning såvel som slutbrugeraftaler overholdes.