Det er criterion der har lavet det, hvilket betyder at det er blevet meget burnout agtigt, da det jo er dem der kom med det i sin tid, det er også criterion der lavede the run og hot pursuit, hvor man helst skal have en bunke nos og køre top fart, hvis ikke over, hele tiden.
For mig er det koncept ved at blive alt for kedeligt, så hellere gøre det ligesom need for speed underground 1, hvor du IKKE kunne få fyldt din nos op igen før næste løb, når du har brugt den, så er der bare ikke mere, og så små du bare køre godt resten af tiden. Underground 2 kan tolereres fra min side, men jeg synes stadig det er for nemt at få mere nos.
I de nfs spil hvor criterion har været med har det jo ikke kostet dig mere end 2 sekunder at have et crash hvor du kommer til et fuldt stop fordi du har så meget nos at du bare fyre det af, og så er du oppe og køre top fart igen.
Det er ikke bare urealistisk men også pisse kedeligt.
Jeg kan dog godt lige at man er gået væk fra den der most wanted "min bil er udødelig og alle andre biler flyver ad helvedes til når jeg rammer dem"- model.