Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2012 21:34:30
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg har før haft windows 8 pro 64 bit installeret, versionen er den øverste som jeg valgte som er upgraderingsversion (der var 3 valg muligheder) brændte den på en dvd og slettede den lille og den store partition på min 120gb kingston hyper x 3k ssd (ingen formatering), så der kun var en partition.
Jeg installerede windows 8 og efterfølgende installerede avast (jeg har efter jeg har geninstalleret windows 7 læst at windows 8 faktisk kommer med windows egen antivirus program installeret)
Jeg har haft problemer med at min WD My book essiential 2.0 på 500gb har forårsaget genstarter få min efter jeg er logget på,har oplevet at min pc genstarter meget hurtigt første gang jeg er logger på(sker ikke anden gang),min sgs 3 har også forårsaget genstarter ved at jeg tilsluttet den min pc for at lade den op, nogen gange har min pc genstartet imens jeg har ligget på sofaen og set tv eller fået mig en morfar imens min pc har været tændt.
(hvad årsagen til der har været ved jeg ikke, måske min usb harddisk, som dog virker som den skal med windows 7 eller at avast og microsofts egen antivirus program var installeret samtidigt)
Da jeg kørte med min usb harddisk, en ca 5 min lang test med western Digital Lifeguard Diagnostics, fik jeg genstart inden testen var færdig med windows 8, med windows 7 bestod min harddisk testen.
Kan det at jeg har haft 2 antivirus programmer installeret samtidig, være årsagen til mine mange genstarter?
Hvordan installere jeg bedst windows 8, slette partitionerne, slettet partitionerne og formatere eller? (køre pt med windows 7)
Jeg vil nemlig gerne prøve windows 8 igen, inden jeg evt gir windows 8 dødsdommen, fordi jeg bare ikke kan få det til at virke med min usb harddisk og for mange genstarter.