Green Throttle Games - Din android telefon er din næste konsol.

Spil d.  06. november. 2012, skrevet af Sheik3n^
Vist: 1010 gange.

Sheik3n^
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2012 22:27:14
Svar/Indlæg:
359/63
Jeg ved ikke hvor mange af jer, der er bekendt med OUYA konsollen, som er androidbaseret og som kommer Q1 2013, men den var jeg i hvert fald svært begejstret for.

INDTIL

Jeg så Green Throttle Games, hvilket giver LANGT mere mening.

http://www.youtube.com/watch?f...

Hvad tænker i?
kojs
 
Overclocker
Tilføjet:
06-11-2012 23:36:59
Svar/Indlæg:
181/0
Det er jo i bund og grund det samme som OUYA, så jeg kan ikke rigtigt se hvordan det giver langt mere mening.
("Samme hardware", samme operativsystem - med noget dedikeret software på toppen)

Jeg kan ikke se at der skulle være mange penge at spare på dette koncept ifht OUYA, som vist kommer til at koste 99$.
Softwaren til Green Throttle er vel ikke gratis, ej heller controllerne.

En fordel ved OUYA er vel at man lige kan sende en sms/tage et opkald mens man gamer.

Personligt synes jeg OUYA lokker mere.


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
06-11-2012 23:43:50
Svar/Indlæg:
6368/477
Shut up and take my money!!


Sheik3n^
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2012 23:52:16
Svar/Indlæg:
359/63

Det er jo i bund og grund det samme som OUYA, så jeg kan ikke rigtigt se hvordan det giver langt mere mening.
("Samme hardware", samme operativsystem - med noget dedikeret software på toppen)

Jeg kan ikke se at der skulle være mange penge at spare på dette koncept ifht OUYA, som vist kommer til at koste 99$.
Softwaren til Green Throttle er vel ikke gratis, ej heller controllerne.

En fordel ved OUYA er vel at man lige kan sende en sms/tage et opkald mens man gamer.

Personligt synes jeg OUYA lokker mere.

kojs skrev d. 06-11-2012 23:36:59


Personligt er jeg efterhånden ved at have den holdning, at frem for flere gadgets, så ser jeg hellere at de gadgets jeg nu har, de klarer flere opgaver!

Så det giver mening, for mig, at noget hardware jeg allerede har, kan bruges til endnu en opgave :)