Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2012 23:25:42
Svar/Indlæg:
812/133
Hej,
Det er ved at være længe siden, men nu skal det være 🙂
Jeg ønsker mig et kompakt kabinet, men med noget fornuftig performance, så jeg kan spille de nyere spil på markede som bl.a. Borderlands 2 🙂
Jeg redigere desuden i store billeder, og ripper mine blu-ray film til MKV, så det er lidt allround...
Da jeg er for down til at trække kabler, men har en D-Link Dir855 og dermed 5Ghz wireless, så har jeg valgt et wireless netkort til maskinen, hvad tror I at jeg kan forvente at hive ud på sådan et kort hvis jeg skal overføre til min qnap ?
Jeg overvejer at købe følgende:
-------------------------------
Bundkort: ASUS MAXIMUS V GENE
CPU: Intel Core i7-3770K Ivy Bridge - Box
RAM: Corsair Dominator GT CL9 16GB DDR3 2133MHz (4x4)
GFX: EVGA GeForce GTX 670 Superclocked+ (4GB DDR5)
Kabinet: Fractal Design ARC Mini
PSU: Cooler Master Silent Pro Gold 800W
Køling: Corsair H80 Hydro Series
Wireless: D-Link Xtreme N PCI Express DWA-566
Blu-Ray: Lite-On iHES112 Black SATA Bulk
Jeg har selv følgende:
----------------------
Mus/Tastatur
Dell 27" Ultrasharp (2560x1440)
2 x Intel 520 240GB SSD
Jeg forventer ikke at skulle overclock det vilde, måske lidt på sigt men ikke nu, og derfor faldt valget tildels på H80, også fordi H100 var i restordre og ville gerne kunne køre ud og hente det hos proshop i morgen inden weekenden. 🙂
Så meget forskel er der vist heller ikke i performance på de to køler ud fra de test jeg har set, dog klare de begge sig vist bedre end Antec´s udgave 🙂
Dog forventer jeg at kunne spille i fuld opløsning i hvad min skærm kan klare, derfor et overvejet valg med 4GB ram på GFX delen, men lever jeg i drømmeland ?
Vil jeg få noget ud af at smide de to SSD i raid 0 ?
Hvad synes I ellers om mit valg at komponenter ?