Er blevet udstyret med et forkert billed, ift. hvad jeg havde i fredags.. Self. et mindre "prob." som jeg selv nemt kan rette op på. ser ud som om jeg ikke er den eneste der er blevet udstyret med "gammelt" billed.... 😳
#5 Jeg må indrømme at på hardwaresiden har har jeg haft periodiske kompatibiletsproblemer med visse hunstik - Det er dog, så vidt jeg er orienteret, ganske normalt og et problem der varierer i størrelse fra gang til gang. Det har heller ingen permanent løsning... Medmindre man vil prøve at splejse to hanstik sammen. Det er dog lige en løsning der er lige drastisk nok for mig.
Så den eneste løsning jeg dog har fundet brugbar, er at man må være forberedt på alternativ tænkning i akutfasen og holde lav profil med sit behov via manuelt arbejde og tage sagen i egen hånd.
Edit: Einstein løste vist problemet ved at sige noget med "emsig i anden" - Men den fattede jeg aldrig helt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Ferns d. 12-11-2012 08:32:21.
Jeg melder mig sku til VUC's kursus i brugen af Ajax's kaninfælder, personligt kan jeg godt lide den med en gulleroden i snor, bundet fast til aftrækkere på en herre stor kanon der er ladet med en atomgranat. :yes:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af bornholm d. 15-11-2012 22:04:57.
Ps: hej cranky, skulle du få lyst i den næste sæson få lyst til at trille lidt mc med andre så slå lige på tråden, med min social disorder, kunne jeg godt tænke mig at køre sammen med andre, jeg var med til Bakkens lukning og det var mega fedt, det er helt sikkert at jeg skal med til åbningen, så har du lyst til at følges skal du være mere end velkommen, kunne tænkes at andre her inde også ville være indraseret.
#15 Ja det burde jeg da...Hvis altså det ikke lige var fordi jeg afleverede den hos Enghave Motor d 1/11 til vinteropbevaring frem til marts/april.... 😛 Men til forår kan vi da godt finde ud af noget.. :yes:
Du er så skøn du, ved du hvad du, jeg er sky så liderlig, skal vi ikke åbne en flaske champagne mere, du er sku så sød 😛
Hvis du falder / høre om eller kender noge der vil af med et par fremflyttere til en Marauder '97 og de er billige så smid lige en pm. åhhh ja det er sandt billigt max. 2000 - 2500 max max mac. 😳 dam slåfejl 😕 men det er jo en hw. side ik. :yes:
#21 Quote: "Du er så skøn du, ved du hvad du, jeg er sky så liderlig, skal vi ikke åbne en flaske champagne mere, du er sku så sød 😛" Nul Du er bare ude på at drikke mig fuld og løbe med mine penge.. Men skal nok kigge efter det andet, leder selv efter et sæt til en vs 700...
hvis du har så mange penge, kan du vel bare dele ud, så spare jeg ad udgifterne på at drikke dig fuld.-.... ahhh undskyld, så ikke lige at, det var dig der gav. 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af bornholm d. 17-11-2012 18:37:04.