Tak for det:)
De baner jeg spillede igår var de store åbne 64 player conquest baner.
Jeg smed bare kortet op på 1100/1400 og der kan helt sikkert hentes en del mere når jeg får rodet mere med kortet, da temps og volt ikke er et problem endnu. Jeg har dog intet behov for mere speed pt, indtil jeg får lavet et 3 skærmssetup, da kortet ikke er presset i 1920*1080 med alt på maks.
Fik måske ikke delt min først epost op korrekt med hensyn til fps. Igår lå jeg på 75-90 fps på det nye kort med alt på. I store eksplosioner kunne fps droppe til omkring 50+, og i baner med bygninger og gange var fps godt over 100.
Det var med cpu på kun 4.500 mhz da jeg kun har spillet diablo 3 i et stykke tid. Normalt spillede jeg bf3 på 4.800 eller 4.900 mhz i trifire. Her var alt på enten high eller ultra, men uden AA af nogen art. Der lå fps endnu højere, men ja uden 120 mhz skærme var det lidt overkill, og jeg synes billedkvaliteten er bedre på 7950 kortet generelt.
På mit trifire prøvede jeg bf3 med både installation på min Vertex 3 disk sammen med mit os og alene på raptor disk. Ingen tvivl om at ssd samtidigt gør alt en tak mere flydende eller sådan føles det i hvertfald. Og nu med spil på vertex 4 er det helt optimalt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af hhb65 d. 13-11-2012 12:27:58.