Hej, jeg har selv sammensat en "gamer" computer, men den kan desværre ikke køre de fleste spil uden lag. Jeg kan ikke helt se hvad problemet skulle være, så tænkte I måske kunne hjælpe? Her er indholdet af den: Bundkort: ASUS Sabertooth 990FX Chipset: AMD 990FX/SB950 CPU: Phenom(tm) II X6 1100T (3.3 GHz) Grafikkort: ASUS HD 6870 RAM: 8 GB Corsair DDR3 (667 MHz) Harddisk: Vertex Plus 120GB SSD Strømforsyning: Combatpower 750 Watt Skærm: Fujitsu SL23T-1 LED (HDMI 1) Styresystem: Windows 7 (64 bit)
#Ledet90 Spil som GTA 4 lagger det i. Spiller jeg BF3, så lukker den bare spillet ned - og ja, den skaber sig virkelig tosset. Ja, jeg har den nyeste driver til mit GFX.
Det kunne være, at jeg skulle prøve, at hente de programmer 🙂
#SDK Ja, strømforsyningen er ikke den bedste, har også overvejet, at skifte den ud. Måske den kunne være problemet? 🙂 #clokker jeg kigger lige på det 🙂
når du prøver hvilken indstillinger bruger du så? har du prøvet at sætte dem ned ?
For kan se LA noire kræver et 580gtx fra nvidia og et 6850 fra ati. som optimal
Dog er der ydelses forskellen så merkant på de 2 kort at jeg ikke lige forstår hvorfor de 2 står oplyst som optimal kort for spillet. Da 2 stk 6850 i crossfire lige med nød og næppe kan følge 580gtx
Dit kort er stadig 50-60 % langsommere end et 580gtx, så jeg kan godt forstå hvorfor det vil lagge i maks med dit kort.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Alienwannabe d. 13-11-2012 20:57:55.
Så er det enten som de andre siger en for ringe psu, har søgt lidt og de sammenligner den meget med en 450watt XFX psu så den yder ikke så godt den du har. De reviews jeg fandt var dog på tysk og er ikke særlig god til tysk, men tror jeg fangede den, så det er absolut ikke en kvalitets psu du har.
Men hvis de ram du har er oplyst rigtigt, altså det kun er 667mhz kan det osse være problemet. forstår ikke rigtigt hvordan du kan have ddr3 ram der køre med så lav hastighed. Du har ikke et link til dem ? eller et model nr. ?
Så er det sikkert min psu, så må jeg købe en ny. Kan du måske anbefale en, da du lyder til, at have okay styr på det? 🙂 Mine ram er 1333 mhz, det andet var en fejl.
Denne http://www.komplett.dk/k/ki.as... 545 kr hvis du er ligeglad med modulær psu, og den er tilpas stor hvis du vil have et ekstra gfx i.
Hvis den skal være modulær, så denne http://www.komplett.dk/k/ki.as... 945 kr noget dyre, men så er der osse plads til et ekstra gfx senere hvis det bliver nødvendigt.
Psu kan osse være en god del at investere mere i, altså få en noget større end du har brug for, punkt 1 vil den spare dig mere i strøm da den ikke bliver belastet ret meget, og du vil have mulighed for at bruge den igen i dit næste setup om 1-3 år når du vil opgradere igen, så er de penge på psu sparet til den tid.
har selv den sidste, lige for at pointere, jeg er ikke sælger for Corsair og for ikke penge for at linke til dem , men har kun gode erfaringer med Corsair psuér, så derfor jeg anbefaler dem til andre, har selv ax850 og ax750 pt :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Alienwannabe d. 13-11-2012 21:25:16.
Okay, men nu er jeg en presset dreng, da jeg kun lever på en sølle su 😛 men må se hvad jeg kan gøre. Du skal hvert fald have mange tak for hjælpen! Sætter jeg pris på 🙂