#0 botter, hvad vil det sige ?..
du skal kunne køre 2 instances af samme spil på samme pc, eller ? ...
Hvad har du af skærm? har du kun en gammel 19" så køb en 24-27". Din spil oplevelse bliver 10x feder.
Jeg har nogenlunde samme hardware som dig dog med en q9450(ca 350kr). og 8gb ddr2 ram og et brugt 6950(850kr). Dette gamle setup trækker altså bf3 i 1920x1080 ultra uden probs.
A MMO player who uses a bot program to play the game automatically. Some people use bots to farm game money then sell on ebay or IGE. Often the only intelligent player of a game. No life skills are gained by clicking monsters after all.
Fordi det er et godt og billigt bundkort? Der er sat WRs på det. Tjek HWBot.
Du skulle nok ha valgt nogen 1600/CL8 @ 1.5v istedet.
Angående det med overclocking, så tænker jeg, at det ville være nemmere at sælge hardwaren igen, næste gang jeg skal opgradere den.
Med hensyn til wi-fi, vil du så foreslå mig at købe et ekstern netkort i stedet?
Seriøst, du aner jo ikke hvad du snakker om..
Sådan en billig USB løsning er intet værd ift. til det PCIe addon kort der medfølger det bundkort. Mon ikke han helst vil have god hastighed og forblive online istedet for at falde af konstant pga. sådan noget lort der?
Og nej, de ram han har fundet er 1.65v dvs. ikke til IB da memory controlleren er indbygget. Han skal have 1.5v, og hvorfor købe CL9 når CL8 koster det samme.
At samle en maskine med det billigste af det billigste bundkort, er aldrig en god ide. Det understøtter hverken CF eller SLI.. Mon ikke den mulighed ville være rar at have på et senere tidspunkt?