Men jeg har set det, på flere forskellige forums og da jeg er en MEGET nysgerige person, men desværre uden tilladelse til at bryde folks postkasser op! Så må man jo nøjes med en tråd her 😀
Jeg kan lægge ud med hvad min pakkeposten har leveret i denne uge 🙂
Triceratops og en enhjørning 😲 (Julegave fra ToysRus til min niece på snart 3 år, hun elsker de dyr) Prolimatech PK-3 (kølepasta fra coolerkit) 3 stk. NB Multiframe S-Series MF12-S3HS (Blæsere fra coolerkit) Vantec NXP-205 Fan Controller (Blæsestyring fra coolerkit) Corsair H100I Hydro Cpu køler (Vandkøling kit fra Dustin) Focal Spirit One (Super lækker hørebøffer fra Tapeconnection)
Det var vist det fra mig, lad os så høre hvad DU har modtaget med posten 🙂
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af SBHT d. 16-11-2012 13:11:46.
Fik en oversigt over skraldeordningen fra kommunen som vist er betalt eller bliver det via bet service, nææ næste uge er mere spændende da jeg har bestilt en Nexus 7 32 GB og en seagate 2TB HDD til storagepå den stationære. 😀
Jeg har modtaget en død flagermus, en gammel barbér og en gavekort til toiletterne på Århus H. samt et portrætbillede af Mogens Rubinstein. Uden tøj på.
Jeg har modtaget en død flagermus, en gammel barbér og en gavekort til toiletterne på Århus H. samt et portrætbillede af Mogens Rubinstein. Uden tøj på.
1 pakke med 6m Supra 3.4s Ply, 20 meter supra Classic 2.0mm2, en wahl grooming trimmer(returneret, forkert), bananstik, 5 blu-ray film, resident evil 1-4, spiderman 1-3, pirates of caribbean 1-4, alle x-men, underworld 1-4 :P Og så kommer der en Wahl hair cutter colour, og en uk til eu stik adapter i næste uge :D