Steam Argh...%¤%&/¤#%#"!!!

Spil d.  17. november. 2012, skrevet af SBHT
Vist: 2001 gange.

SBHT

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 13:11:47
Svar/Indlæg:
812/133
Ja jeg er sku nok bare et dumt fjols, men hold nu kæft jeg hader at alt er låst til steam !

Jeg kan ikke huske mit gamle brugernavn, og jeg ved at email adressen der var brugt ikke findes mere, og jeg kan ikke få lov at installere mine spil på en ny steam konto!!

Eller jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det ☹

Er her nogen der kan hjælp mig ?
Evt. forklar mig hvad man kan gøre ?

Jeg er sku lidt træt af at mine spil til 3-400 kr bliver låst på denne måde ☹

Meeen det er sku nok bare mig der er et gammelt surt fjols 🤣

Kom frisk gutter 🙂
KeeZor

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 13:46:08
Svar/Indlæg:
1063/54
Selvfølgelig kan du ikke føje dine spil til en ny konto, de er jo "brugt" på den gamle. Ellers ville de jo aldrig få solgt noget, hvis en bruger kunne købe spillet, og så dele det med alle de andre.

Prøv at skrive til steam support, hvis du har udfyldt kontaktoplysningerne på din bruger korrekt, kan du vel dokumentere at det er din?

SBHT

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 17:00:36
Svar/Indlæg:
812/133
I "gamle" dage kunne man installere sine spil uden at være afhængige af steam eller nogen anden tjeneste... Så hvis jeg ikke kan bevise at jeg ejer spillet så kan jeg ligeså godt smide det ud ?

Nå ja ja farvel Black ops ☹

Mr.

Erfaren rotte
Tilføjet:
17-11-2012 17:08:59
Svar/Indlæg:
11/2
der står i support hvordan man kan få sin konto tilbage, jeg har haft lidt samme problem da min hotmail konto blev lukket og de indførte steamguard, da kunne jeg ikke få den kode de sender, så jeg måtte oprette en ticket og tage et billede med en cdbox og key hvor der stod ticketnr på, skrive den nye email og bare vente, der gik dog kun et par dage så var den klar igen, ved dog ikke om det kan lade sig gøre hvis du ikke kan huske din konto

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 17:52:31
Svar/Indlæg:
4536/104
#0/2 .. det kan du jo stadigvæk, bare undlad at købe spil på steam i første omgang, det er vist kun meget få spil du kun kan få gennem steam.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 18:01:05
Svar/Indlæg:
7765/230

#0/2 .. det kan du jo stadigvæk, bare undlad at købe spil på steam i første omgang, det er vist kun meget få spil du kun kan få gennem steam.

Fearless Angel skrev d. 17-11-2012 17:52:31

Det hjælper ham da ikke en skid, hvis de spil han vil spille skal registreres på/over Steam eller Origin....

SBHT

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 19:26:01
Svar/Indlæg:
812/133
Okay nu kan jeg huske mit brugernavn og hvad min gamle mail var (den har jeg ikke adgang til mere da jeg er flyttet og skulle opsige mit internet)

Jeg kan sjovt nok ikke logge på, den siger koden er forkert, og vil jeg reset koden bliver den tilsendt min gamle mail konto...

Mon der er held hvis jeg kan oplyse mit gamle brugernavn, email og sende et billede af spillets kode ?

SBHT

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 19:26:48
Svar/Indlæg:
812/133
#4 Mine spil er købt kontant i en fysisk butik, jeg har ikke købt dem online.

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 19:32:57
Svar/Indlæg:
2845/91
Måske du kan oprette den email adresse igen det sted du havde den og så lave en normal ticket på den? :)

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 19:34:19
Svar/Indlæg:
7765/230

Okay nu kan jeg huske mit brugernavn og hvad min gamle mail var (den har jeg ikke adgang til mere da jeg er flyttet og skulle opsige mit internet)

Jeg kan sjovt nok ikke logge på, den siger koden er forkert, og vil jeg reset koden bliver den tilsendt min gamle mail konto...

Mon der er held hvis jeg kan oplyse mit gamle brugernavn, email og sende et billede af spillets kode ?

SBHT skrev d. 17-11-2012 19:26:01

Så denne gang laver du feks en gmail du bruger som reg. mail. 😛

SBHT

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 19:47:28
Svar/Indlæg:
812/133
#8 nej det er en @stofanet.dk mail og jeg har ikke stofanet mere ☹

#9 Netop jeg har en gmail jeg bruger fremover, samt jeg har købt mit eget domain og en plads på et webhotel 🙂

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 19:58:31
Svar/Indlæg:
2845/91
Hvis du kan huske nogle detaljer omkring de info du har skrevet på din steam konto kan vi måske finde dit brugernavn den vej, eller hvis du har nogle på din steam friends liste som du har kontakt til andre steder kan du evt. prøve at kontakte dem og få dit bruger navn.

Så er det 'bare' dit kodeord der mangler hvis vi kan støve dit brugernavn frem. :)

simon14

Enthusiast
Tilføjet:
17-11-2012 20:14:33
Svar/Indlæg:
135/19
det er vel ris til egen tøv, hvis du ikke bruger en pålidelig email/husker eller skriver dit username ned 🤡

SBHT

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2012 21:10:23
Svar/Indlæg:
812/133
Ja det har jeg også tænkt mig at gøre #12 🙂
#11 Jeg kan huske mit brugernavn og email nu, men ikke koden og email adressen har jeg ikke mere ☹

Jeg har skrevet til dem nu, så må vi se 🙂

Ehm nyt problem !!!

Jeg har her til eftermiddag spillet lidt Borderlands 2, da jeg så vil spille her til aften skriver den at der er et mismatch i filerne på steam cloud og local filer, jeg lod mærke til at den sync med steam cloud da jeg lukkede spillede ned i eftermiddags, så jeg vælger at den skal bruge data fra cloud...

Jeg kommer ind i spillet, og kan se at jeg skal starte helt forfra nu !

WTF en gang crap !

Jeg kan efterfølgende så læse at RIGTIG mange har oplevet dette problem, så det er vist ikke selvforskyldt denne gang...

Nå men jeg kan heldigvis gendanne mine data lokalt og så kan jeg deaktivere steam cloud, så jeg kunne heldigvis forsætte hvor jeg slap...

Pyha...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SBHT d. 17-11-2012 21:11:14.

SBHT

Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2012 08:43:36
Svar/Indlæg:
812/133
Okay det er fandeme noget rod, det viser sig at jeg faktisk har 3 steam kontoer nu!

Det vil jeg så gerne have styr på, og de 2 af dem kunne jeg huske koden på, jeg logger ind og ændre min mail adresse til min gmail, jeg modtager en bekræftelses mail hvor jeg skal aktivere via et link, hvilket jeg gør.

Nu vil jeg så fra en anden pc logge på den ene konto, og det må jeg så ikke fordi det er en ny pc, og de skriver så at de har sendt en kode til min mail @privat.dk !

Jamen hallo jeg har jo ændret min mail til min gmail konto, hvilket jeg også har en bekræftelses mail på ?

Steam har været venlige at nulstille koden på min trejde konto hvor Black ops var aktiveret.

Nu vil jeg bare gerne have samlet mine spil på en konto, og så slet de andre og så vil jeg skrive mine oplysninger ned og kun benytte min gmail.

Det er sku lidt underligt at de sender en kode til @privat.dk når jeg har ændret til min gmail 😢

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2012 10:55:23
Svar/Indlæg:
5421/53
Hold da op du er en kegle 😛

SBHT

Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2012 11:29:42
Svar/Indlæg:
812/133
#15 Fordi jeg har 3 kontoer ? ja enig 🤣

Men hey jeg kan da ikke være skyld i den sidste, jeg har jo været inde og ændre til gmail, men de sender alligevel koder til den gamle mail ?