Bruger
Tilføjet: 20-11-2012 18:37:46
Svar/Indlæg:
15/3
Hej HWT.
Jeg har i dag smidt mit nye hardware i computeren. Det drejer sig om en Intel Core i5 3570K, Gigabyte Z77X-UD3H og Crucial 8GB 1.5V ram. Jeg har nu endelig fået samlet computeren igen og fået sat alle ledninger i bundkortet, pånær ét! Jeg kan ikke huske, om denne ledning sad løst i den gamle computer, eller jeg bare ikke kan finde ud af, hvor det skal sidde. Den går fra strømforsyningen.
Nå, men jeg prøvede så lige at starte computeren op, og alt lyser og alle mine fans kører, men ligeså snart jeg trykker mig videre fra menuen med "normal start, fejlsikret tilstand, osv." så får jeg bluescreen med det samme og computeren genstarter. Hvad kan dette skyldes?
Bruger
Tilføjet: 20-11-2012 19:15:44
Svar/Indlæg:
15/3
Jep, det var det jeg tænkte. Det er nok i overskud, hvis jeg skulle køre SLI.
Når jeg prøver at formatere harddisken skriver den, at den ikke kan finde noget drev at installere Windows på. Hvad skyldes det? Jeg kan godt vælge, at computeren skal boote fra harddisken, så den må vel være sat korrekt til.
Bruger
Tilføjet: 20-11-2012 20:18:09
Svar/Indlæg:
15/3
Hvis du vil formatere skal du i bios og sætte cd rom som 1 boot og hd som 2. Når du så har installeret kan sætte hd som 1 igen.
Vil det gøre, at min computer kan finde drevet, når jeg installere Windows?
Angående OEM, så har jeg haft snakket med Windows, og man kan godt installere versionen på et nyt bundkort, man kan bare ikke gå på nettet. Dog skulle jeg bare ringe til dem, så ville de på en måde "åbne" min adgang til nettet igen.
Ja:når det har installeret startfilerne.skal du se under denfirkant som kommer frem der kan du vælge og slette partitionen og dernæst oprette den igen og formatere,så skulle det virke og det med net det skulle virke når du installerer drivere til netkort.
Bruger
Tilføjet: 20-11-2012 22:48:48
Svar/Indlæg:
15/3
Harddisken kan hverken findes, når jeg prøver at installere Windows eller læses via USB docking. Computeren kan dog sagtens finde ud af, at den sidder i computeren, for man kan godt vælge at boote fra den. Den kommer oven i købet med navn og model på harddisken. Når den er sat til docking stationen vil den formaterer, før harddisken kan åbnes.
Bruger
Tilføjet: 20-11-2012 23:15:32
Svar/Indlæg:
15/3
Ja. Har også prøvet at installere Windows på en anden harddisk og sat min gamle harddisk til computeren via et andet sata kabel. Computeren virker altså fint, men nu er harddisken problemet. Jeg har nogle ting på, som jeg gerne vil gemme nemlig. Glemte at tage backup.