Tiden er ved at være kommet til min kærestes og min næsten 5 år gamle PCer skal udskiftes. (Konfigurationen kan ses i min profil). Det eneste vi har opgraderet dem med igennem de 5 år er grafikkortet. Så syntes de har udtjent deres værnepligt.
Vi bruger dem hovedsageligt til at spille på. Hvilket forløber sig til 95% World of Warcraft, 4% afprøver de nyeste MMO når de kommer og 1% FPS.
Historisk har jeg altid ved hjælp af en kammerat samlet selv. Men denne gang bliver det solo og en færdigsamlet PC.
Hvorfor skifte hvis i kun spiller WoW ? hvis de stadig kører det fint er den bedste løsning (imho) at bare opgradere til en SSD, og så vente med at skifte resten af computeren indtil der er brug for det.
Moderator
Tilføjet: 21-11-2012 22:18:25
Svar/Indlæg:
1767/90
#2 Desværre kræver mist of pandaria lidt mere af GFX end det gamle wow, jeg havde et 285 GTX førhen og købte så 680 GTX, hold da kæft hvor det gav meget mere i wow fx, og 2 SSD i raid0... Så er det nok derfor de vil udskifte deres maskiner :)
# Så gfx og en SSD booster MEGET på en gammel cpu, Men det er jo svært at sige hvor det halter når man ikke lige sidder med disse 2 maskiner...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym202187141154 d. 21-11-2012 22:19:07.