Det er tilsyneladende et kendt problem... For folk i Rusland og Polen. Har du købt en russisk key?
Known Issues: Could not load default asset 'fonts/720/consolefont' for asset type 'font' - this issue appears to be related to users in Russia and Poland running their clients in English. Setting the game back to the correct language appears to resolve the issue. - Kilde: http://forums.steampowered.com...
ingen problemer med andre spil og mine steam spil ligger på selvstændig pratition... sidder nu med den bærebar og undrer mig over jeg tilsyneladende har spillet et spil jeg ikke kan komme ind i??? 😲 😲
#6 Ja det skulle jeg da nødigt have gjort, købt hos coolshop idag så forvente da det er en euro. udgave jeg køber... Ellers må de sgu tage lortet tilbage og tilbage betale mine penge... 😛
First of all, you need to download both version on Steam, Polish and English. To do so, you only need to change language for your game (right click on game and go to properties and language), and Steam will upload all the files. Please notice; you need to change language for all of 3 modes (Single Player, Multi Player, Zombies). In the end of that process, Call Of Duty Black Ops 2 game folder will be and it needs to be 14.6gb. It will work only with that because it needs to download rest of Polish and English files so it can work properly. After you download all of those files, read the next steps carefully. 1. Go to your CoD Black Ops 2 (path example: C:\ Steam\steamapps\common\Call of Duty Black Ops II)
Go to "sound" dir (path example: C:\ Steam\steamapps\common\Call of Duty Black Ops II\sound) Click CTRL+F and type polish. It should find you 44 files with "polish" in file name Change polish to English, example: "cmn_root.polish.sabs" to "cmn_root.english.sabs" Then download THIS FILE ( http://kortlink.dk/br76 ) Extract it and copy extracted file to your Call Of Duty Black Ops 2 root folder. Now you can change your game language back to English Start your game and enjoy it on full voiceovers and text on English. Please note that your game folder NEEDS TO BE 14.6 GB with 44 polish files in sound directory. If it won't download all files from once, try changing your language couple of times and restart Steam.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 23-11-2012 16:46:15.
Kopieret fra Daniel appelgren på Coolshops forum side. Jeg fulgte hans vejledning og nu virker mit POLSKE spil Købt fra Coolshop.dk (Det var mit sidste køb der) Her er hans "opskrift":
Drenge der er en måde, jeg havde samme problem og jeg fandt ud af hvad fejlen var. Nu har jeg kigget på det i en time, og nu virker alt som det skal, både single og multiplayer. Det er vigtigt du gør præcis, som jeg siger nu ellers virker det ikke. 1: Efter du har downloadet alle 3 (Single Player, Multiplayer, Zombies) skal du åbne steam. Inde på steam går du ind på alle de 3 (Single Player, Multiplayer, Zombies) og vælger sprog til polsk. Nu skulle steam opdatere alle 3 (Single Player, Multiplayer, Zombies). 2: Når steam har opdateret dem alle, går du til "C:\Steam\steamapps\common\Call of Duty Black Ops II\sound" Nu trykker du CTRL+F og søger "polish" Den skulle meget gerne finde 44 emner med "polish" 3: Nu ændre du alle de 44 filer der hedder noget med polish fx. "cmn_root.polish.sabs" til "cmn_root.english.sabs" Du skal ændre dem alle som vidst. 4: Nu skal du downloade denne fil https://rapidshare.com/ #!download|984p9|2156453479|english-texts.rar|2603|0|0 Smid filen (.rar) ud på dit skrivebord. 5: Nu åbner du filen du lige har downloadet på dit skrivebord (åben med winrar) Der skulle meget gerne være 3 notes (.txt) og en mappe der hedder zone, nu åbner du mappen zone og trækker mappen der hedder "english" ud på dit skrivebord. 6: Gå til "C:\ Steam\steamapps\common\Call of Duty Black Ops II\zone" og træk din "english" mappe der ind. Tryk flyt og erstat. 7: Gå til C:\ Steam\steamapps\common\Call of Duty Black Ops II\ og smid de 3 notes (.txt) ind, så de ligger sammen med alle de andre mapper (redist, sound, video og zone(DET ER VIGTIGT DU IKKE SMIDER DEM IND I EN MAPPE!) 8: Gå til steam og ændre alle de 3 spil (Single Player, Multiplayer, Zombies) om til sprog engelsk igen. Nu ligger du de 3 notes (.txt) og zone ind på samme sted som før igen.Nu starter du dit spil og det skulle virke, hvis ikke har du gjort noget forkert :)