Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2012 19:45:30
Svar/Indlæg:
397/31
Hej HwT
Jeg har de sidste dage haft en del udfordringer med mit system og min store tidsrøver, Lord of the Rings Online (Lotro).
Der sker det at min skærm bliver sort engang imellem og den kommer ikke op igen. Den eneste vej frem derfra, jeg har fundet, er at slukke for comp via powerknappen.
Når det så er gjort er jeg nødt til at vente ca 1 minut før jeg tænder comp igen, ellers starter den op med sort skærm, altså ingen post mv, bare sort mens den kører.
Det kunne være noget overheating, hvor den har behov for at køle af, men jeg har skilt kølerne af, renset det hele med trykluft og samlet den igen. Det hjalp ikke.
Og det sker kun i lotro.
Har spillet noget Need for Speed og Crysis 2, men det har bare kørt som det skulle.
Sidste installation af windows er gjort for ca. 6 måneder siden, så det er så næste punkt på dagsordenen/fejlfindingen, men jeg er noget frustreret og også nysgerrig efter at finde ud af hvorfor det lige gør som det gør og hvordan et program alene kan foranledige alt det pis, hvor den ikke ville starte op igen med det samme.
Nogen med et godt råd eller tilsvarende erfaringer ?
mvh Zulu