nogle der kender proceduren for hvordan jeg når tiden kommer får fat i spillet? Jeg har installeret Uplay, men er det her igennem man registrerer sin key og kan downloade ?
#1 #2 ja tak det ved jeg godt. Har købt det andet steds. Altså kun en key. På steam og origin kan man jo taste den key ind og så downloader man. Nu er Uplay (Ubisoft) helt nyt for mig, kunne ikke lige se hvor man kunne registrere en key.
-> #0 Venter selv på FarCry 3 men læser man deres FAQ kommer spillet "automatisk" på dagen når spillet er frigivet. Lidt lamt at man ikke allerede nu kan downloade, spillet og blot få lov til at spille det når der er frigivet, i stedet for på udgivelsedagen først at skulle downloade det 😩
Will pre ordered games be added automatically to my account? Yes! You will get a confirmation email after your purchase has been completed. On the release date of the game, a game tile will appear on your games page allowing you to begin the download process.
Så er FarCry 3 næsten downloaded 😀 Kører i Windows 8 kan i få problemer med at køre selve Uplay download manageren "Windows har blokeret filen" slåes dog let fra