#1 Det var måske ikke så meget indholdet i DLCérne, men mere en generel betragtning omkring BF3´s flotte grafik og hvor godt det hele køre. Er rigtig træt af at PC-spillere alt for ofte bliver spist af med dårlige konsol-spil. Her synes jeg BF3 viser vejen.
Men nu her med Aftermath kan man da se der virkelig er kræset for detaljerne.. Meget imponerende.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mbm d. 27-11-2012 12:25:22.
#2 ja... umiddelbart er selve spillet flot. Dog er UI'et lige til at kaste op over. Det var meget bedre i BFBC2, at skifte våben+modifiers var meget lettere, og mindre tidskrævende.
#0 Har det ligesom dig, lad os få nogle flere spil som ikke "bare" er portede konsol udgaver, er spændt på Farcry 3 som kommer den 29 november, Farcry 1 var et spil som satte ny standard da det udkom og 2 eren var også ret flot.
Hvis et spil er en konsol port, er det jo netop BF3. Ingen form for LAN eller ordenlige dedicated servers, også er spillets UI jo til at lukke op og skide i.
Ahh, så tror jeg ikke du har set nogle af de andre spil på markedet som er portet, BF3 virker præcis som det skal på pc, styringen er kanon og funktionerne giver mening.
At de har valgt at lave en website til at starte single og multiplayer delen er skod, det vil jeg give dig ret i, men derudover synes jeg spillet er en komplet succes.
Hvis et spil er en konsol port, er det jo netop BF3. Ingen form for LAN eller ordenlige dedicated servers, også er spillets UI jo til at lukke op og skide i.
Det jeg mener med konsol-spil er at det er udviklet med konsolernes ressource-begrænsning. Istedet skulle spillene udvikles på PC og så nedkonverteres til konsol.