ved i om det der asus maximus v gene har monterings huller til 775, for så har jeg en zalman køler der fungere ganske fint, holder min nuværende q9450 1.40v @ 3.7 ghz på 77 grader full load
Har ingen anelse om hvordan en 3570k er med std køler. Jeg har samme bundkort og cpu, som jeg køler med en H100. Den bliver omkring 70 grader i load ved 4,6 GHz på alle cores.
Det du har valgt minder meget om mit system, jeg kan rapportere ingen problemer for mig so far. Har haft det siden ivy bridge kom frem.
#8 kan godt se systemet læner sig meget op af dit, overvejer lidt at købe et Thermaltake big water 760Plus da det har mulighed for at jeg kan udvide systemet med ekstra rediatore, eller skifte kølehovedet og lign.. men så bare andre med samme vandkølings system altså 760plus hvor de kørte 4.7ghz og rundede max 68 grader, derfor er jeg lidt meget klar på at prøve dette, da det heller ikke fylder noget ligesom H100.. eneste minus ved H100 er at det ikke kan udvides, det er lidt et no go fra min side af :). vil nemlig MEGET MEGET gerne se om jeg kan runde de gyldne 5ghz med denne cpu når jeg modtager den :D