Nu ved jeg godt, at jeg er 51 år gammel (rolatoren er bestilt, sænket og med alu-fælge og mp3 anlæg), men hvad er det fantastiske ved 120hz skærme?? Jeg har selv en gammel (som snart skal udskiftes pga strømforbruget er gået amok, skærmen må have en fejl) 24" Samsung SyncMaster 2493HM 1920*1200. Nabo'en har en 1920x1080 120Hz skærm, Acer HS244 (23,6"), og jeg vil ikke engang bytte med ham!!! Selvom hans skærm er noget nyere og 120hz osv osv.
Jeg har ingen 3D-briller, men har dog Nvidia GTX 580 grafikkort, så hvad kan/bør/vil jeg få ekstra ved en 120hz skærm? Jeg spiller fps (lige pt Far Cry 3) og Formel 1 (F1 2012) og surfer efter pettirørflet og gamle danske salmer (og bare patter, når konen er gået i seng).
Når skærmen skiftes vil jeg meget gerne op i 27" da synet ikke er hvad det har været (har osse skiftet 24" crt TV med 52" led-tv).
2 (for mig) vigtige ting:
1: Skærmen SKAL VÆRE MAT!! Ikke glossy. Jeg ka' ikke ta' det!!!
2: Strømforbrug bør ligge under 60w i brug, og det er ligemeget med indbyggede "lav"talere, da jeg har et Logitech sæt der slår enhver skærms lyd.
Undskyld til OP, da jeg muligvis nasser på din tråd. Men jeg vil osse gerne lære noget og ha' en ny god skærm.
Jeg har gloet efter denne, vil den opfylde mine krav? Eller hvad skal jeg ellers se efter? (IKKE GLOSSY, om så den er gratis!!!!!!! :no: )