Moloks build rev. 2013 1. edit

Case-modding d.  05. december. 2012, skrevet af Molok
Vist: 17773 gange.

Molok

Overclocker
Tilføjet:
05-12-2012 17:05:56
Svar/Indlæg:
16/6
Hej HWT

Først en disclaimer: Jeg var ikke sikker på om det var den rette kategori at oprette denne tråd i men here goes, det her bliver ikke et casemod ala nutman, p0pe eller de andre picassoer på sitet. Jeg er en skovl til håndværk og har en fobi for at skære i ting hvor det ikke kan laves om hvis jeg fucker op første gang (hvilket er højst sandsynligt). Systemet er pt lavet af standarddele og trenden vil nok fortsætte, med mindre jeg får mod til at lege med min dremel

Så er jeg begyndt at indsamle dele til at kunne bygge lidt videre på mit nuverende system: http://www.coolerkitlab.dk/gal...

Formålet med tråden er at få input til hvordan komponenterne kan placeres på en effektiv og flot måde, samtidig håber jeg på at kunne liste nogle af de ting op jeg leder efter og forhåbentlig kan det være der er nogle som har dele de ikke skal bruge, eller i øvrigt forslag der kunne passe ind i systemet

Det nuværende system kan ses i ovenstående link og jeg vil fortsat holde det i de røde farver og formentlig det samme kabinet

To do listen lige nu lyder:
Vinduespanel til haf-x - er indkøbt og installeret, har bare ikke nye billeder heraf

Crosshair Formula IV bundkort - kortet er købt - skal installeres

4x2gb dominator gt ram - er købt - skal installeres

EK Køleblok til ram - er købt - skal installeres

Længere crossfire bro for at kunne adskille grafikkortene - er købt - skal installeres

140mm spectre red led fan - skal købes - og installers i backexaust, den nuværende er kun en 120mm. Denne 120mm vil jeg forsøge at installere så den blæser ind op GFX, evt. med den fanduct der følger med Haf-x kabinettet

HAF-X Psu cover - skal købes - jeg tænker at montere 2 psu covere der laver en "bund" i kabinettet lidt ala et corsair 800D. Der skal muligvis leges lidt med dremlen for at man stadig kan se pumpen

Sleeve sata kabler - sleeving er købt - skal monteres

Acryl top til EK Supreme VGA (gamle udgave) gerne i bridge edition, hvis nogen er intereseret i at bytte

Et ekstra EK supreme kølehovede istedet for mit nuværende Swifttech - MCW60 (skal være tilsvarende det ovenstående gerne acryl bridge versionen)

Bedre belysning. vandt et NZXT Led kit hos Coolgamers som skal installeres

Øvrige ideer:

Nye fittings over hele banen, jeg regner med at ville køre slangerne så lige som muligt og der hvor der skal bøjninger og bug til vil jeg gerne bruge vinkelfittings, vil også installere et par quickrelease koblinger

Nyt reservoir, jeg tænker noget rør-reservoir gerne EK 25cm

Hvis det lykkedes at støve en brugt ek motherboard blok op til et crosshair IV bundkort ville jeg blive lykkelig da de er udgået af produktion og jeg ikke rigtig synes om de andre løsninger(og det er lige dyrt nok at købe fra ny)

Jeg regner med at opdatere tråden når jeg finder på mere eller får indkøbt dele, seneste redigeringer vil være markeret med fed skrifttype

Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Molok d. 04-01-2013 15:02:41.
Tha_noob

Elitebruger
Tilføjet:
05-12-2012 22:13:38
Svar/Indlæg:
3854/175
Det lyder spændende, bare se at få lidt billeder eller Google Sketchup tegninger på, det er altid noget der fanger hos folk 🙂

Jeg har forresten låst op så du kan ændre i #0 så er det nemmere at have en worklog 😛