Superbruger
Tilføjet:
06-12-2012 15:36:57
Svar/Indlæg:
313/103
Hej
For ca. 5 min siden begyndte der at komme en "VRRRRRRR VRR VRR VRRRRRR VRRR VR VRRRRRR..."-lyd fra min computer.
Jeg sad lige ved siden af og arbejdede på computeren og må indrømme at sådan en lyd får mig til at smide hvad jeg har i hånden, gemme alle dokumenter mv. og undersøge hvad der siger sådan. Og det er fra min Antec CPU vandkølingspumpe, model H2O 620, der pludselig begyndte at larme højlydt.
Jeg har pumpen direkte tilsluttet 12V, mens radiatorblæseren kører over den indbyggede blæserstyring i Silencio 650 kabinettet. Der er ingen mangel på køling indtil videre, CPU'en ligger stabilt ved kontorarbejde på ca. 40-45 grader.
Jeg har snakket med sælgeren, som anbefaler en RMA udfra et ikke-teknisk synspunkt, han vidste ikke om det var en fejl, cdet måtte jeg bedømme udfra lyden mv. Så jeg vil gerne høre hvad I siger her i gruppen, er der noget galt eller er det en periode pumpen skal igennem (fx bobler)? 🙂
Har søgt lidt på nettet, og jeg er ikke den eneste der oplever pumpen lyder som et gammelt køleskab, men folks reaktioner er ret forskellige til prompte RMA over afventning/afhjælpning. Men hvad siger I, folkens? 🙂
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af kbr100 d. 06-12-2012 15:39:52.