Da jeg har fået ny bil gennem mit firma, og den er leaset, må jeg ikke lave håndfri anlæg.
Skal derfor bruge et Bluetooth headset til min iPhone 4.
Krav: - det skal være trådløst - det skal være med mikrofon - det skal kunne fungere således, at jeg kan høre musik på min telefon via AUX, og når telefonen så ringer og jeg tager den/jeg ringer op, så kommer lyden ud af headsettet og ikke bilens højtalere.
Jeg kører rigtig meget bil til hverdag, så god komfort er også et krav.
Budget er der ikke rigtig noget af, men det er klart at jeg ikke gider betale 1000kr for noget, som kan fås lige så godt for 500kr.
Mine søster og hendes mand (han kører rigtig meget), har sådan et fiks sæt, der kan clipses på solskærmen. Det fungerer hammergodt, og er vist ret populært. Tror det er Jabra der laver det - skal se om jeg kan finde ud af hvad det hedder.
Ja jeg have så smidt de 100- mere og taget den jeg linker til....Hvis altså det ikke lige var fordi ex.kæresten allerede har den og jeg køre MC.... 😛 Men anbefaler den self.også fordi jeg kender den og står 100 inde for den...Just like NoNig.... 😳
Bruger
Tilføjet: 23-12-2012 18:48:19
Svar/Indlæg:
1/0
Lidt ala hvad de andre nævner, så er et håndfrit sæt en god mulighed - vi har det selv i den ene bil 🙂 . Det er en Jabra Freeway vi har, fin lydkvalitet, enkel opsætning, nem tilslutning, fint design. Kan pt fås til ca. 600 kr i TDC. Eneste ting er at man lige skal huske at slukke den, og få ladet den op i ny og næ - det er vi ikke selv så gode til 🙂 .
Ift. den Jabra Cruiser der linkes til, mener jeg at have læst at Freeway generelt er lidt bedre, mener blandt andet det var med stereo-lyd kontra Mono i Cruiser-udgaven..