Iphone kontakter kopt hjlæp.

Diverse d.  07. december. 2012, skrevet af hamster
Vist: 1265 gange.

hamster
 
Overclocker
Tilføjet:
07-12-2012 10:01:02
Svar/Indlæg:
42/17
Hej Hwt.
Jeg skal have lidt hjælp til at få flyttet kontakter fra min mor´s Iphone 4s til en kopi (nummer og email info) over til computeren som jeg kan aflæse.

Grunden til jeg skal lave en kopi er at hendes Iphone kontakter er gået i kulder så den har en kopi fra Outlook, hendes Iphone konto, Gmail og simkort på samme tid som gør at alle kontakter står der ca. 5 gange alle steder hvilket gør at hun har omkring 200+ kontakter og kun ca. de 40 er kontakter som hun skal bruge.

Er der en nem måde jeg kan få alle kontakter over i eks. et Exel ark så jeg kan slette alt hun har på hendes Iphone? Jeg ville ikke have en dum backup som jeg ikke fysiks kan aflæse.
Det skal være så jeg sikkert kan slette alt (Email kontakter, Itune konto mm) og så selv manuelt indskrive kontakter igen 1 sted så der ikke kommer det samme ind igen.
Jeg har prøvet en del forskellige programmer men ingen får nummer med. Jeg har forsøgt at bruge Itune og synkroniser kontakter med windows contacts men den kommer kun med hendes navn og nummer og ikke mere.
Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2012 11:11:03
Svar/Indlæg:
2263/135
Måske det her kan bruges, bruger det selv til at overfører musik til og fra iPhone. Det kan også flytte kontakter og redigere.

http://www.copytrans.net/copyt...