hej jeg kunne godt finde på at købe den nye tablet, Microsoft Surface Windows 8 pro når den udkommer i 2013!
jeg kan læse den har disse spec.
-3rd Gen Intel Core i5 Processor with Intel HD Graphics 4000 -4 GB Ram -64 eller 128 GB SSD
jeg kunne tænke mig til at det er rimelig stor af en tablet at være men hvor god er den enlig? - kan man bruge den som almindelig pc med programmer og lidt spil uden problemer?
eller er det kun til tablet brug, som at surfe mv.?
evt hvor godt ligger den i score i forhold til min anden pc som er en "Packard Bell TM85-JN-544NCD?
Og den indbyggede Intel grafik er rimelig i lavere opløsninger til de fleste "IKKE"-fps spil. Så jeg vil mene, at den bestemt kan bruges til spil, dog nok ikke Crysis 😉
Det kan jeg næsten, med 100% sikkerhed sige, at det kan du ikke. GTA IV er stadig en gang uoptimeret slamkode, så regn ikke med, at GTA V bliver bedre på det punkt. En Surface Pro kan nok afvikle GTA IV med nød og næppe. ☹
Kan du se, at minimumskravet til GTA V, Geforce 7900GT, er tæt på dobbelt så hurtigt som Intel HD4000.
. . .
Og så tjekkede jeg lige minimumskravene til GTA IV. Det er også Geforce 7900 der er minimumskravet - så ikke engang GTA IV kan sådan en tablet klare. 🙂
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af LlamaAgenten d. 09-12-2012 00:02:44.