Må jeg starte med at spørge hvordan dælen man overhovedet kan udtale sig omkring sådanne ting, når man slet ikke arbejder/ejer et iOS produkt??
App Store har klart mest kvalitets indhold. 90% af programmerne jeg hente på Google Play stinker seriøst. Det virker som om det er en flok kinesere der har lavet det uden at tjekke for fejl og brugervenlighed.
Det virker mere som om, at folk der udvikler til App Store er uddannet til det (altså ikke kode uddannet, men brugervenlighed, kommunikation og alt det der reelt tæller noget). Hvor imod at det på Google Play er en flok kodere der har lavet det, uden at have nogle tanker omkring kommunikation og brugervenlighed. (No hate til koderne - uden dem ville der jo ikke være nogle programmer!)
Der er skam også masser af dårlige apps på App Store, men det er kun ca. hver 10. jeg henter som jeg må slette igen, da det er noget bras (altså ca. 10%).
Så det har intet med hvor mange apps der er (kvantitativ), men derimod noget at gøre med, at det er kvalitets apps.
Derfor er jeg glad for de restriktioner der er i Apples politik. Det holder de useriøse væk.
Jeg er ikke Apple fan boy, jeg ejer kun en iPhone, men bruger generelt PC og ejer ingen Mac's da jeg ikke kan se nogen fordel i den professionelle verden for dem. Jeg ejer en ASUS/Google Nexus 7, så kender begge verdner.
Jeg er selv udannet inden for feltet og vej også at det er klart nemmest at lave en App til iOS produkter, så derfor bliver der næsten også altid lanceret til iOS først. Det har bl.a. noget at gøre med, at til Android findes der et hav af forskellige enheder som alle skal understøttes. Ved Apple er det nemt, da produkterne bruger "restriktive" styresystem og hardware.
_______
Så vidt jeg ved, så er det også altid Android nørderne der skal køre hate på Apple og ikke omvendt. Så det er Apple haters der ødelægger det for alle andre - altså er det ikke Apple ejerne der ødelægger det.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gaming-king d. 14-12-2012 12:52:57.