På TonyMac's blog kan du finde vejledninger der er gennemtestet 100%.
Derudover er der tips og tricks til langt de fleste ting (Installation, apps osv)
HW-delen kan du finde under CustoMac -->
http://tonymacx86.blogspot.dk/...
Jeg har selv brugt siden meget og er ovenud tilfreds, hvilket er grunden til at jeg anbefaler et kig i den retning.
Nix - som sagt har jeg ikke skelet til HW i adskellige år såh er monster bagud :yes:
Men jeg vil gerne have noget jeg kan smide OSX Mountain Lion på - kan se at fx Shuttle XH61 skulle være supporteret - så det kunne godt være et noget billigere alternativ
Ok - kan man oc en hackintosh på normalvis i bios?
Absolut, bios'en er jo fuldstændig som du allerede kender den. Det er jo trods alt normal desktop hardware :)
Kører 10.8.2 og Windows 7 på min Hackintosh :)
Absolut, bios'en er jo fuldstændig som du allerede kender den. Det er jo trods alt normal desktop hardware :)
Kører 10.8.2 og Windows 7 på min Hackintosh :)
Spændende, så er der da godt nok basis for en seriøst hurtigt maskine.
Så hurtigt som 10.8.2 kører på min nuværende sløve Macbook så vil sådan en 3,5-4ghz hackintosh da godt nok rykke pænt 😲
Af ren interesse kunne man måske lokke jer til at sige hvilke hackintosh builds i kører med? Jeg overvejer det selv og har læst en del på det, men ender altid på 9000 kr hvilket jeg er i overkanten. Har en macbook pro 2011, som er blevet meget sløv og overopheder ved bare de mindste spil. Så jeg vil gerne have en hackintosh hvor jeg kan slå over i windåse og ellers som arbejdscomputer i macosX
tak for svarene - har godt været inde og lure og har også sporet mig ind på følgende:
Bitfenix Podigy (mITX)
Seasonic S12II-620w (eller anden støjsvag PSU)
Gigabyte GA-Z77N
Core i7 3770k
HyperX 2*8GB
Samsung 840 128*2 i Raid-0 (er det nemt at sætte op med hackintosh?)
WD Red 1x3TB
Det skulle være ganske fornuftigt 😳 hardware og i overenstemmelse med anbefalingerne for hackintosh.
MEN så er vi også på 7-8k og det er nok lidt i overkanten til mit behov.
Derfor er der meget performance forkskel mht. video konvertering ml. fx sandy- og ivybridge?
Og vil jeg kunne opnå det samme resultat med en af de nyere Shuttle?