Jeg synes ikke du skal høre på det der er skrevet om AMD grafikkort. Microstuttering, som der bliver nævnt, er flere gange bevist til kun at ske, ved 3-4 GPU'er.. hvilket du jo ikke kommer ud i. NVIDIA har samme problem.
Korrekt. NVIDIA levere oftest mere stabile FPS rates, men ved AMD får du mere for pengene, og nu er FPS jo bestemt ikke alt når vi taler grafik. Man taler sjældent om det, men hvert eneste Frame Pr. Sec. (FPS) er faktisk os vigtigt - altså hvor godt det er tegnet, og her er det flere gange blevet bevist, at AMD faktisk levere flottere og bedre grafik. (Det er her måske et helt andet emne og det interessere de færreste, da de bare vil have mange FPS).
#21 Lige et spørgsmål.. Havde du tilsluttet mere end én skærm da det skete? ;)
Men alle kort kan jo være defekte. lyder bare utroligt meget som om den sætter din pc skærm som sekundær.
Men 550 Ti er osse et forfærdeligt kort rent ydelsesmæssigt, så kan da godt forstå du er lidt bange hvis du tror alle Nvidia kort kører som det.
Tjae, jeg har lige sendt mit 7950 retur - simpelthen fordi det overhovedet ikke kunne køre Assasins Creed III, og der ud over synes jeg FPS var over det hele. Så nu forsøger jeg mig med Nvidia en tid - har ellers kørt AMD siden GTX 270 fra år 2000 - det er trods alt nogen år siden.